;
coinex

شیشه پنل پشتی آیفون 8 از نمایشگر این دستگاه گران‌تر است

شیشه پنل پشتی آیفون 8 از نمایشگر این دستگاه گران‌تر است
مطمئنا نمی‌توان اپل را متهم کرد که در طراحی جدید محصولات خود سردرگم شده، زیرا شیشه پنل پشتی آیفون 8 شرکت اپل به زیبایی و درخشندگی بیشتر آن‌ کمک کرده است، اما این تغییر با یک اشکال مهم نیز همراه است: شکنندگی.

اپل ادعا کرده که مقاوم‌ترین شیشه‌ای که در یک گوشی هوشمند بکار گرفته شده را در محصولات جدیدش استفاده کرده است، اما طبیعتا مقاومت شیشه به اندازه آلومینیومی که این شرکت در پرچم‌داران 5 سال گذشته‌ خود بکار گرفته، نبوده و ریسک شکستن شیشه پنل پشتی آیفون 8 پس از سقوط افزایش یافته است. از آنجایی که قیمت تعویض نمایشگر آیفون‌های جدید تقریبا معقول به نظر می‌رسد، شاید فکر کنید که این موضوع مشکل چندان مهمی نباشد، اما ظاهرا این مورد درباره‌ی شیشه‌ پنل پشتی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس صادق نیست. به بیان دیگر تعویض شیشه‌ی پشتی این دستگاه گران‌تر از نمایشگر آن برای کاربران تمام خواهد شد.

چند کارمند شرکت اپل این موضوع را تایید کرده‌اند که تعویض شیشه پنل پشتی آیفون 8 زیر مجموعه‌ی سایر آسیب‌دیدگی‌ها قرار می‌گیرد و حتی تحت گارانتی 129 دلاری AppleCare+ نیز تعویض شیشه پشتی 99 دلار هزینه خواهد داشت و این در حالیست که تعویض نمایشگر 29 دلار برای کاربران هزینه دارد. خارج از این گارانتی ویژه نیز تعویض شیشه پشتی آیفون 8 با هزینه‌ی 349 دلار انجام می‌شود و تعویض شیشه پشتی آیفون 8 پلاس نیز 399 دلار هزینه خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌ها ممکن است این تفاوت قیمت به دلیل سختی جدا کردن شیشه پشتی آیفون 8 از بدنه‌ی این دستگاه باشد، زیرا چسب زیادی برای محکم کردن این بخش بکار گرفته شده است. به هر شکل ظاهرا طراحی جدید آیفون مجددا ما را به دوران آیفون 4 و آیفون 4 اس بازگردانده، زمانی که شکستگی شیشه پشت دستگاه یک امر عادی به حساب می‌آمد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر