;
coinex

دانلود والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای (Mercedes Benz EQA Concept) با کیفیت HD

خودروی مفهومی مرسدس بنز EQA

خودروی مفهومی مرسدس بنز ای کیو ای (Mercedes Benz EQA) نمونه ای است در کلاس بدنه خودروهای سایز کوچک شهری که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 به نمایش عمومی درآمده است. در ادامه مجموعه‌ای از 4 تصویر پس زمینه یا والپیپر (Wallpaper) با کیفیت HD و رزولوشن 1680×1050 برای دانلود قرار گرفته است. برای دانلود والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای به ادامه متن مراجعه نمایید.

خودروی مفهومی مرسدس بنز ای کیو ای (Mercedes Benz EQA)

خودروی مفهومی مرسدس بنز EQA نمونه بسیار کوچک و مجهز به تنها دو در بوده و از لحاظ ابعاد در حدود ۱۶۰ میلیمتر کم ارتفاع تر و در حدود ۶۰ میلیمتر کوتاه‌تر از آخرین خودروی الکتریکی این شرکت است. اما از لحاظ فاصله دو محور عقب و جلو چیزی در حدود ۲۵ میلیمتر کشیده‌تر از مرسدس بنز B250e است. طراحی بدنه این خودرو بسیار زیبا بوده و بخش چراغ‌های جلویی و عقبی که با استفاده از فیبرهای نوری لیزر ساخته شده، نمایی پویا و اسپرت در عین حال مدرن به آن بخشیده است. چراغ‌های عقبی نیز بسیار باریک و یک تکه بوده و نمایی زیبا و مدرن در عین حال اسپرت را برای بخش عقبی این خودرو به ارمغان آورده است. برای دانلود والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای بر روی عبارت “دانلود” کلیک نمایید

دانلود والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای

نام فایل Mercedes Benz EQA.zip
حجم فایل (مگا بایت) 1.68
تعداد والپیپرها 4
نوع فایل Zip
رمز (Password) techrato.com
دانلود

مشخصات فنی خودروی مفهومی والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای در یک نگاه

قدرت موتور (اسب بخار.) ۲۶۸
گشتاور (نیوتون متر.) ۵۰۰
مصرف سوخت. ۰.۰
ظرفیت باتری (.kWh) ۶۰
مسافت قابل پیمایش (کیلومتر.) ۴۰۰
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت. ۵.۰
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت.)
طول ﴿میلیمتر.﴾ ۴.۲۸۵
پهنا ﴿میلیمتر.﴾ ۱.۸۱۰
ارتفاع ﴿میلیمتر.﴾ ۱.۴۲۸
فاصله دو محور ﴿میلیمتر.﴾ ۲.۷۲۹
قیمت پایه (میلیون تومان.) ۱۹۸


برای دانلود والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای می توانید بر روی لینک “دانلود” کلیک نموده و پس از ذخیره در کامپیوتر، با استفاده از پسورد techrato.com آن را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای انتخاب تصویر به عنوان والپیپر دو راه پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد. 

روش انتخاب تصویر به عنوان والپیپر در سیستم عامل ویندوز

روش اول

این روش ساده ترین راه ممکن برای تغییر والپیپر دسکتاب به شمار می آید. ابتدا بر روی تصویر موردنظر کلیک راست نموده و سپس گزینه Set as desktop background را انتخاب نمایید.

روش دوم

این روش اندکی پیچیده تر از روش اول است. ابتدا بر روی صفحه سیستم عامل کلیک نموده و گزینه Personalize را انتخاب نمایید. سپس گزینه Desktop Background را در بخش پایینی صفحه انتخاب نمایید. در صفحه به نمایش در آمده دکمه Browse را فشرده و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در انتها نیز با فشردن دکمه Save Changes والپیپر دستکتاب شما به تصویر مورد نظر تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع : تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر