;
coinex

ویندوز استور در ویندوز 10 با نام مایکروسافت استور آغاز به کار کرد

ویندوز استور در ویندوز 10 با نام مایکروسافت استور آغاز به کار کردکمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته تا نام ویندوز استور را در ویندوز 10 به مایکروسافت استور تغییر دهد. این کمپانی به تازگی آپدیت های جدیدی را از طریق نسخه پیش نمایش برای ویندوز 10 منتشر کرده است.

این آپدیت یک نام و لوگوی جدید را برای ویندوز استور به همراه دارد که از حالا به بعد باید آن را مایکروسافت ویندوز بخوانیم. البته تفاوت اساسی چندانی در استور ایجاد نشده و تقریبا به تغییر نام و لوگو خلاصه شده است.

به محض اینکه کاربران ویندوز 10 آپدیت جدید را دریافت کنند، متوجه می شوند که آیکون نوار وظیفه در استور، حالا به کیسه های خرید مجهز شده که لوگوی مایکروسافت روی آنها دیده می شود. این طراحی به سادگی نشان می دهد که نام این ویژگی به مایکروسافت استور تغییر کرده است.

این کمپانی از این نام در فروشگاه های آنلاین و فیزیکی خود استفاده می کند. حال که این غول فناوری از برند جدید مایکروسافت استور برای خرید اپلیکیشن، بازی ها، موسیقی و محتوای ویدیویی استفاده می کند، این احتمال وجود دارد که از این طریق، موارد بیشتری را در ویندوز 10 نیز به فروش برساند.

در حال حاضر هیچ خبری رسما از طرف کمپانی مایکروسافت تایید نشده است. مایکروسافت در حال حاضر محصولات سخت افزاری خود و برخی دستگاه های شخص ثالث را از طریق مایکروسافت استور عرضه می کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر