;
coinex

گالری/ نمونه عکس هایی که با دوربین شیائومی می میکس 2 گرفته شده اند

کمپانی شیائومی یکی از بهترین محصولات خود را با نام شیائومی می میکس 2 معرفی کرد؛ این کمپانی توانست با ارائه این موبایل هوشمند، در مقابل رقیبانی همچون گلکسی اس 8 و ال جی وی 30 قد علم کند. چرا که قابلیت های مشابه با رقیبان را با برچسب قیمتی کمتر عرضه می کند.

گوشی شیائومی می میکس 2 از تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 برخوردار شده که تامین قدرت بسیاری از پرچمداران 2017 را نیز به عهده دارد؛ این موبایل همچنین از رم 6 گیگابایتی بهره می برد.

علیرغم تمامی موفقیت های شیائومی و ارائه بهترین قابلیت ها در گوشی شیائومی می میکس 2 ، هنوز هم در برخی ویژگی ها مثل کیفیت دوربین توانایی رقابت با پرچمدارانی همچون اپل، سامسونگ و هواوی را ندارد.

این موبایل از یک دوربین 12 مگاپیکسلی 1.25 میکرو متری با قابلیت پشتیبانی از تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) و PDAF برخوردار است. این تنظیمات کاملا قابل قبول بوده که کمی نسبت به دوربین پرچمدار شیائومی می 6 تغییر کرده است؛ اما آیا توانایی رقابت با پرچمداران بزرگ را دارد؟

گوشی شیائومی می میکس 2 از تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 برخوردار شده که تامین قدرت بسیاری از پرچمداران 2017 را نیز به عهده دارد؛ این موبایل همچنین از رم 6 گیگابایتی بهره می برد.

خیر، اینطور نیست. دوربین 12 مگاپیکسلی که در پنل پشتی شیائومی می میکس 2 قرار گرفته در اکثر موارد کیفیت خوبی دارد. اما در برخی موارد به جزئیات بیشتری در عکس های خود نیاز دارید. البته منظور این نیست که این اسمارت فون به دوربین خوبی مجهز نشده، اما قطعا نمی تواند در این زمینه با ال جی وی 30 و گلکسی اس 8 سامسونگ هم تراز باشد. کمپانی شیائومی قطعا توانایی های بهتری دارد که می توانست از آنها نیز برخوردار شود.

اما اگر از مقایسه این موبایل با سایر پرچمداران صرف نظر کنیم، متوجه می شویم که دوربین شیائومی می میکس 2 توانایی های بسیاری دارد. قابلیت فوکوس خودکار این دوربین بسیار سریع بوده و تاثیر گذار است. بنابراین، با این دوربین نیز می توانید عکس های خوبی بگیرید، حتی بهتر از شیائومی می 6!

نکته منفی دیگر این است که شیائومی می میکس 2 به دوربین دوگانه مجهز نیست، این مساله باعث شده تا کاربران این موبایل از عکسبرداری با افکت بوکه بی بهره بمانند. در حال حاضر، بسیاری از گوشی های امسال به این قابلیت مجهز هستند. عجیب این است که شیائومی در این نسخه از پرچمدار، دوربین دوگانه را به کار نگرفته است.

در ادامه تصاویر ثبت شده با دربین شیائومی می میکس 2 را مشاهده می کنید:

نکته منفی دیگر این است که شیائومی می میکس 2 به دوربین دوگانه مجهز نیست،

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر