;
coinex

ردمی نوت 5 به نمایشگری با نسبت تصویر 18:9 مجهز خواهد شد

ردمی نوت 5 به عنوان ردمی بعدی از یک نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد!ردمی نوت 5 یک محصول از خانواده گوشی‌های اقتصادی است که می‌خواهد طعم استفاده از سخت افزارهای خوب را به کاربرانش منتقل کند.

تولید گوشی‌های هوشمند با نمایشگرهای دارای نسبت تصویر 18:9 گرایشی بود که بسیاری از سازندگان در دنیای گوشی‌های همراه امسال آن را دنبال کردند. اولین گوشی‌هایی که با این نسبت تصویر وارد بازار شدند، محصولات پیشرفته‌ای مثل ال جی جی 6 و سامسونگ گلکسی اس 8 (18.5:9) بودند اما با گذشت زمان سایر شرکت‌ها از این مشخصه در ساخت گوشی‌های پایین رده و میان رده خود نیز استفاده کردند.

در حال حاظر گوشی‌های میان رده‌ای مثل ویوو ایکس 20 و ایکس 20 پلاس با نمایشگرهای تمام صفحه در بازار عرضه شده‌اند اما این گوشی‌ها قیمت بالایی دارند. به همین دلیل اگر می‌خواهید یک گوشی با نسبت تصویر 18:9 ولی قیمت ارزان بخرید باید باز هم کمی صبر کنید زیرا منابع خبری گفته‌اند که شیائومی تصمیم گرفته است گوشی ردمی بعدی خود را با نسبت تصویر 18:9 وارد بازار کند.

شیائومی مدل می میکس 2 (Mi MIX 2) را به عنوان دومین محصولی که در ساخت آن از یک نمایشگر تمام صفحه بهره می‌برد، معرفی کرده است. ابتدا گفته شد که این نمایشگرها را ال جی تامین می‌کند اما بعد منابع خبری اعلام کردند که شرکت ژاپنی جی دی آی (JDI) نیز در ساخت این نمایشگرها فعال است؛ یکی از کاربران سایت ویبو (Webio) اخیرا گفته است که یک شرکت چینی به نام تیانما (Tianma) هم نمایشگرهای تمام صفحه تولید می‌کند اما پن جیوتانگ (Pan Jiutang)، منتقد مشهور دنیای گوشی‌های همراه، گفته است که شیائومی در ساخت گوشی می میکس 2 از نمایشگرهای برند تیانما استفاده نمی‌کند.

با همه این تفاسیر یک منبع خبری معتقد است که نمایشگرهایی که توسط تیانما تولید می‌شوند در ساخت گوشی ردمی بعدی شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هنوز مشخص نیست که این ردمی اسرارآمیز چه اسمی دارد اما برخی معتقدند که این محصول احتمالا ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) یا ردمی نوت 6 (Redmi Note 6) است.

شیائومی به تازگی از ردمی نوت 5 ای (Redmi Note 5A) رونمایی کرده است و در آینده‌ای نزدیک از دو مدل ردمی 5 پلاس (Redmi 5 Plus) و ردمی 5 هم رونمایی می‌کند اما می‌توان احتمال داد که ردمی نوت 5 با کمی تاخیر وارد بازار شود زیرا سازنده چینی ابتدا باید تعداد زیادی نمایشگر دارای نسبت تصویر 18:9 را برای این گوشی هوشمند سفارش دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر