;
coinex

جزئیات بیشتری از هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو منتشر شد

جزئیات بیشتری از هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو منتشر شد
کمپانی چینی هواوی به زودی گوشی های پرچمدار هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو خود را معرفی خواهد کرد. اواسط اکتبر این دستگاه‌ها رخ نشان خواهند داد.

سامسونگ و اپل دو رقیب اصلی کمپانی هواوی هستند که به تازگی پرچمداران جدید خود را به بازار عرضه کرده‌اند. سامسونگ با مدل گلکسی نوت 8 خود به بازار وارد شده و اپل به دنبال آن است تا با گوشی های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس قدرتنمایی کند.

هواوی به دنبال این دو رقیب قدرتمند خود است. گوشی هواوی میت 10 پرچمدار جدید این گوشی ساز چینی است که می‌تواند رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند جهان را بیش از پیش داغ کند.

رندرهایی از گوشی هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو

دیروز یک رسانه فرانسوی رندرهایی از گوشی هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو را منتشر کرد. هواوی میت 10 با یک نمایشگر 5.99 اینچی با کیفیت تصویری 2K و نسبت تصویر معمول 16 به 9 دیده می‌شود.

حاشیه‌هایی نسبتا باریکی در بالا و پایین صفحه نمایش وجود دارد. در زیر نمایشگر دکمه فیزیکی هوم دیده می‌شود که با فناوری تاچ آی دی درهم آمیخته است. هر دو گوشی دارای نمایشگر منحنی هستند.

نمایشگر هواوی میت 10 پرو کمی کشیده تر بوده و دارای نسبت تصویر 18 به 9 است. این همان نسبت تصویر جدیدی است که سامسونگ و ال جی با استفاده از آن در پرچمداران خود، باعث شدند تا محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کند.

نمایشگر هواوی میت 10 پرو 6 اینچی بوده و از کیفیت تصویری فول اچ دی برخوردار است. لوگوی هواوی در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دیده می شود.

نمایشگر هواوی میت 10 پرو 6 اینچی بوده و از کیفیت تصویری فول اچ دی برخوردار است. لوگوی هواوی در زیر صفحه نمایش آن قرار گرفته و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی دیده می شود. گفته می‌شود که هر دو دستگاه به پردازنده کرین 970 مجهز خواهند بود. کرین 970 هواوی اولین پردازنده جهان است که یک تراشه هوش مصنوعی اختصاصی درون آن تعبیه شده است.

در هر دو گوشی هواوی میت 10 و هواوی میت 10 پرو یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که از سومین نسل از سنسورهای لایکا قدرت می‌گیرند. یک سنسور 12 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 20 مگاپیکسلی مونوکروم پیکره‌بندی دوربین دوگانه آنها را تشکیل می‌دهد. لنزها در هر دو سنسور به مانند دوربین ال جی وی 30 دارای روزنه f/1.6 است که باعث می‌شود تا تصاویر بهتری به ثبت برسد.

هواوی میت 10 و میت 10 پرو با کد حفاظتی IP67

هر دو گوشی پرچمدار جدید هواوی با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج می‌شوند و رابط کاربری EMUI 6.0 هواوی بر بالای این نسخه از سیستم عامل گوگل خودنمایی خواهد کرد. گفته می شود که باتری هواوی میت 10 پرو دارای ظرفیت 4200 میلی‌آمپر ساعتی است و البته وجود کد حفاظتی IP67 نیز تضمین می‌کند که هیچ قطره آب و یا ذره گرد و غباری به داخل این دستگاه‌ها راه پیدا نکند.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر