;
coinex

اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار هواوی میت 10 پرو منتشر شد

اولین تصاویر واقعی گوشی پرچمدار هواوی میت 10 پرو منتشر شد!

میت 10 پرو یکی از گوشی‌هایی است که هواوی می‌خواهد در تاریخ 16 اکتبر از آن رونمایی کند؛ این محصول گوشی پرچمدار اصلی سال 2017 سازنده چینی محسوب می‌شود.

یکی از منابع خبری اخیرا تصاویری واقعی را از یک گوشی هواوی (Huawei) در فضای مجازی منتشر کرده و گفته است که این تصاویر به میت 10 پرو (Mate 10 Pro) تعلق دارند. در حال حاضر نمی‌توان در مورد صحت داشتن این تصاویر حرفی زد اما نکته مسلم این است که عکس‌های جدید گوشی هواوی میت 10 لایت (Mate 10 Lite) را نشان نمی‌دهند زیرا این گوشی هوشمند همان مایمانگ 6 (Maimang 6) است که چند وقت پیش در معرض عموم قرار گرفت؛ علاوه بر این می‌توان گفت که این عکس‌ها به گوشی میت 10 هم تعلق ندارند زیرا منابع خبری گفته‌اند که اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند در جلوی آن قرار دارد از این رو می‌توان احتمال داد که این تصاویر عکس‌های واقعی گوشی میت 10 پرو سازنده چینی باشند زیرا طبق اطلاعات موجود سازنده چینی در ساخت این دستگاه از یک نمایشگر تمام صفحه اینتایر ویوو (EntireView) با نسبت تصویر 18:9 یا 2:1 استفاده کرده و به همین دلیل اسکنر اثر انگشت این گوشی هوشمند را در پشت آن نصب کرده است.

البته از آنجایی که این عکس‌ها تنها نمای پشتی میت 10 پرو را نشان داده‌اند، هنوز نمی‌توان در مورد نوع نمایشگر به کار رفته در مورد این گوشی هوشمند حرفی زد. نکته دیگری که با توجه به تصاویر فوق می‌توان به آن اشاره کرد این است که هواوی در ساخت میت 10 پرو بر خلاف مدل میت 9 پرو از یک دوربین دوگانه اصلی با آرایش افقی استفاده کرده است؛ اگر که این تصاویر به گوشی پیشرفته جدید هواوی تعلق داشته باشند، علاوه بر مطالب فوق می‌توان گفت که سازنده چینی در ساخت این محصول دوربین دوگانه اصلی آن را در قسمت وسط بدنه قرار داده است تا بین این دستگاه و آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus) و وان پلاس 5 (OnePlus 5) تفاوت ایجاد کند.

میت 10 پرو

عکس‌های جدید همچنین نشان می‌دهند که دوربین اصلی گوشی میت 10 پرو هواوی با یک فلش ال ای دی و ماژول فوکوس لیزری پشتیبانی می‌شود و این مجموعه در یک فضای بیضی شکل تزئین شده با یک نوار نقره‌ای رنگ قرار دارد. اگر که این تصاویر متعلق به میت 10 پرو باشند، می‌توان گفت که شباهت زیادی بین نمای پشتی این گوشی هوشمند و نمای پشتی گوشی اچ تی سی یو 11 (HTC U11) وجود دارد.

تصاویر جدید همچنین نشان می‌دهند که میت 10 پرو از یک جک هدفون، پورت یو اس بی نوع سی و شبکه محافظ اسپیکر (نصب شده در انتهای گوشی) بهره می‌برد؛ با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که کلیدهای صدا و پاور گوشی جدید هواوی در سمت چپ بدنه آن نصب شده‌اند. تصاویر فوق هنوز توسط سازنده چینی تایید نشده است با وجود این می‌توان انتظار داشت که به زودی اطلاعات و عکس‌های بیشتری از گوشی هواوی میت 10 پرو منتشر شود زیرا این محصول قرار است که در تاریخ 24 مهر به نمایش عمومی درآید.

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر