;
coinex

مدل‌های مختلف تبلت سرفیس پرو ال تی ای در تاریخ 1 دسامبر وارد بازار می‌شوند!

مدل‌های مختلف لپ تاپ سرفیس پرو ال تی ای در تاریخ 1 دسامبر وارد بازار می‌شوندً!

سرفیس پرو ال تی ای (LTE) یک تبلت پیشرفته جدید از طرف شرکت مایکروسافت است. این محصول توانایی پشتیبانی از شبکه‌های سلولی را نیز دارد و به زودی وارد بازار می‌شود.

بعضی از منابع خبری احتمال دادند که مایکروسافت در ماه مه (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) تبلت سرفیس پرو 5 (Surface Pro 5) را به عنوان جانشین مدل سرفیس پرو 4 (Surface Pro 4) معرفی کند؛ این اتفاق نیفتاد اما مایکروسافت از یک تبلت پیشرفته جدید سرفیس پرو رونمایی کرد و قول داد که آن را با توانایی پشتیبانی قابلیت اتصال سلولی تا آخر سال میلادی جاری وارد بازار کند.

این مدل جدید سرفیس پرو ال تی ای (Surface Pro LTE) نام دارد و در واقع همان محصولی است که غول آمریکایی تکنولوژی در رویدادی که با نام مایکروسافت ایگنایت 2017 (Microsoft Ignite 2017) در شهر اورلاندو برگزار کرد، جزییات مختصری را در مورد آن شرح داد.

مایکروسافت بعد از رونمایی از سرفیس پرو اطلاعات خیلی زیادی را در مورد مدل ال تی ای این محصول منتشر نکرد اما در رویداد خود تایید کرد که سرفیس پرو ال تی ای را در تاریخ 10 آذر (1 دسامبر) وارد بازار می‌کند. تاریخ عرضه این محصول چند روز پیش هم توسط یک شرکت انگلیسی به نام میسکو (Misco) اعلام شد؛ این شرکت بعد از این که پیش فروش مدل ال تی ای سرفیس پرو را شروع کرد، به منابع خبری گفت که این محصول را تا ماه دسامبر وارد بازار می‌کند.

بعضی از منابع خبری معتقدند که سرفیس پرو ال تی ای در یک رویداد به نام فیوچر دکودد (Future Decoded) که در تاریخ 9 آبان (31 اکتبر) برگزار می‌شود، در معرض عموم قرار می‌گیرد و پانوس پانای (Panos Panay)، مدیر بخش سرفیس مایکروسافت، در رابطه با این محصول مطالبی را در آن رویداد ارائه می‌کند. البته این مطلب هنوز تایید نشده است.

با همه این تفاسیر گفته شده است که تبلت سرفیس پرو ال تی ای در دو مدل با پردازشگرهای کور آی 5 (Core i5) عرضه می‌شود. منابع خبری گفته‌اند که مدل پایه این محصول با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و مدل پیشرفته آن با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی و کارت گرافیک اینتل اچ دی 620 (Intel HD 620) در اختیار کاربران گذاشته می‌شود؛ این جزییات با مطالبی که بر روی وب‌سایت شرکت میسکو منتشر شده بود نیز تطابق دارند.

در مورد قیمت محصولات جدید مایکروسافت هنوز نمی‌توان با اطمینان حرفی زد. با وجود این، میسکو گفته بود که سازنده آمریکایی می‌خواهد مدل مجهز به رم 4 گیگابایتی را با قیمت 1,400 دلار و یک مدل مجهز به رم 8 گیگابایتی را با قیمت 1,800 دلار عرضه کند. البته صفحه اینترنتی پیش فروش این دو محصول در حال حاضر در وب سایت میسکو فعال نیست.

مایکروسافت گفته است که تبلت سرفیس پرو را در آینده‌ای نزدیک در یک مدل فوق پیشرفته  با پردازشگر کور آی 7 (Core i7)، رم 16 گیگابایتی، حافظه داخلی 1 ترابایتی و توانایی پشتیبانی از قابلیت اتصالی ال تی ای عرضه می‌کند.

این احتمال وجود دارد که محصولی با این سخت افزارها عرضه شود، زیرا سازنده آمریکایی ابتدا مدل مجهز به پردازشگر کور آی 5 سرفیس پرو را در چند رنگ معرفی کرد و سپس مدل‌های مجهز به پردازشگر کور آی 7 را در معرض عموم گذاشت.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر