;
coinex

پیش فروش آیفون ایکس تیتانیومی با قیمت 18 میلیون تومان آغاز شد

پیش فروش آیفون ایکس تیتانیومی با قیمت 18 میلیون تومانی آغاز شد
پیش فروش آیفون ایکس تیتانیومی در حال انجام است. گفته می‌شود که این گوشی با قیمت 4500 دلار یعنی چیزی در حدود 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آیفون ایکس اپل با ویژگی‌های منحصر به فردی توسط غول کوپرتینو معرفی شد. این دستگاه گران‌ترین گوشی آیفون اپل تاکنون است. قیمت پایه آیفون ایکس با برچسب قیمت 999 دلار آغاز می‌شود، اما برای کسانی که به دنبال گوشی‌های خاص و لاکچری می‌گردند، یک خبر ویژه داریم.

یک شرکت روسی به نام خاویر (Caviar) که گوشی‌های هوشمند محبوب جهان را با قطعات و زیورآلات گران قیمت و خاص تزیین می‌کند، نسخه ویژه‌ای از آیفون ایکس اپل را تهیه کرده که می‌تواند برای کسانی که به دنبال یک گوشی لوکس می‌گردند، بسیار جذاب و قابل توجه باشد.

البته این تنها شرکتی در جهان نیست که گوشی لوکس می‌سازد. Goldgenie شرکت دیگری است که کالاهای سفارشی لوکس ارائه می‌دهد. چندی پیش این شرکت یک آیفون 80 میلیون تومانی را در معرض نمایش گذاشت.


بیشتر بخوانید:

آیفون ۸ با طرحی از الماس و طلای ۲۴ عیار؛ قیمت فقط ۸۰ ملیون تومان!


شرکت خاویر این گوشی آیفون را با تیتانیوم ساخته است. در ساخت آیفون ایکس تیتانیومی از موادی استفاده شده است که در طراحی هواپیمای جنگنده میگ ـ 35 و یا تانک T- 14 به کار رفته است، اما این تنها ویژگی جذاب در آیفون ایکس تیتانیومی خاویر نخواهد بود.

آیفون ایکس تیتانیومی

این شرکت برای تزیین این گوشی از سنگ‌های سیمچان (Seymchan) نیز استفاده کرده است. این ماده، از یک سنگ آسمانی به دست آمده که در منطقه‌ای در استان ماگادان روسیه سقوط کرده است. خاویر همچنین به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا بتوانند ظاهر گوشی‌های گران قیمت خود را سفارشی سازی کرده و آنها را لوکس‌تر کنند.

آیفون ایکس تیتانیومی

مشتریان می‌توانند گوشی‌های هوشمند گران قیمت خود را با ورقه‌هایی از طلا تزیین کرده و تصاویر مختلفی را بر روی آن حک کنند. این تصاویر می‌تواند گپرچم کشورهای مختلف و یا صورت اشخاص معروفی همچون ولادیمیر پوتین و یا دونالد ترامپ باشد.

گفته می‌شود ارزان‌ترین گوشی هوشمند آیفون ایکس که توسط خاویر به فروش می‌رسد 4500 دلار (18 میلیون تومان) قیمت دارد. مدل‌های ارزان‌تری از آیفون 8 و یا ایفون 8 پلاس نیز وجود دارد که با قیمت پایه 3000 دلار به فروش می‌رسند. با این وجود این مدل‌ها جزء گرانترین گوشی های هوشمند جهان هستند.

آیفون ایکس تیتانیومی

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر