;
coinex

گوگل پیکسل 2 احتمالا به یکی از ویژگی های جذاب اچ تی سی مجهز می شود؛ اسکوییز!

گوگل پیکسل 2 احتمالا به یکی از ویژگی های جذاب اچ تی سی مجهز می شود؛ اسکوییز!به طور قطع می دانیم که نسل بعدی گوشی های هوشمند گوگل به نام پیکسل 2 توسط کمپانی اچ تی سی تولید خواهد شد. دلیل این امر نیز چیزی فراتر از توافق نامه های متعددی است که میان این دو شرکت اجرا می شود.

جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی به نام یو 11، از قابلیت بحث برانگیزی برخوردار شده که شاید طی چند سال آینده در سایر گوشی های هوشمند نیز دیده شود. این قابلیت با نام اسکوییز (Squeeze) معرفی شده که به کاربر خود اجازه می دهد با استفاده از لبه های گوشی هوشمند خود، برنامه های کاربردی متعددی مثل زوم در گوگل مپس یا باز کردن اپلیکیشن های عکس و غیره را اجرا کند.

برخی این قابلیت را غیرکاربردی می دانند؛ اما گوگل اینطور فکر نمی کند؛ این نوآوری اچ تی سی برای بسیاری از اپلیکیشن های گوگل کارساز بوده و کاربری ساده تری را ایجاد کرده است.

ویژگی اسکوییز تا اندازه ای برای گوگل خوشایند بوده که مبلغی را به اچ تی سی پرداخت کرده تا آن را در گوشی گوگل پیکسل 2 تعبیه کنند. این خبر با بررسی دقیق یکی از اپلیکیشن های گوگل فاش شد که نشانه هایی از ویژگی اسکوییز را در بر داشت.

جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن گوگل به تازگی نهایی شده و برخی از کدهای آن در دسترس قرار گرفته است. برخی از این کدها نشان می دهد که گوشی گوگل پیکسل 2 به قابلیت اسکوییز که در گوشی اچ تی سی یو 11 وجود دارد، مجهز خواهد شد.

“برای تغییر تنظیمات حالت اسکوییز به قسمت تنظیمات Active Edge مراجعه کنید.”

این یکی دیگر از ویژگی های گوگل پیکسل 2 خواهد بود که برای هواداران هیجان انگیز است. انتظار می رود کمپانی گوگل در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) از گوشی های پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 رونمایی کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر