;
coinex

مشخصات گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به بیرون درز کرد

مشخصات گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به بیرون درز کرد
گوگل در چهارم اکتبر (12 مهر) از نسل دوم گوشی پیکسل خود رونمایی خواهد کرد، اما اکنون مشخصات گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال به بیرون درز کرده است.

این منبع گوشی بزرگتر را گوگل پیکسل 2 ایکس ال معرفی می‌کند و نه گوگل پیکسل ایکس ال 2 که در نوع خود قابل توجه است. Android Authority منبعی بوده که برای اولین بار مشخصات گوگل پیکسل 2 را منتشر و ادعا کرده که این اطلاعات از یک منبع معتبر و با توجه به یک سند تایید شده داخلی به دست آمده است. این منبع مشخصات کامل گوگل پیکسل 2 را نشان نمی‌دهد، اما اطلاعات زیادی را ارائه می‌دهد.

مشخصات گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال

بر اساس گفته‌های این منبع، هر دو گوشی گوگل پیکسل 2 از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرند که یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های حال و حاضر جهان است. کورنینگ گوریلا گلس 5 نیز به عنوان یک محافظ قدرتمند، روی نمایشگر هر دو دستگاه را می‌پوشاند.

صفحه نمایش گوگل پیکسل 2 از کیفیت تصویری فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) پشتیبانی می‌کند، در حالی که گوشی بزرگتر گوگل پیکسل 2 ایکس ال نمایشگر کواد اچ دی دارد.

به نظر می‌رسد که گوگل برند خود را در دوربین این دستگاه دخیل کرده است، چرا که دوربین این دو گوشی را دوربین‌های پیکسل (Pixel Cameras) نامیده آنها را به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز کرده است. البته هنوز مشخص نیست که OIS در سنسور هر دو دوربین به کار رفته یا فقط یکی از آنها به این ویژگی مجهز است.

چیز دیگری نیز وجود دارد که غول موتورهای جستجو آن را تراشه تصویری گوگل (Google Imaging Chip) می‌خواند. این یک تراشه اختصاصی است که در هر دو گوشی قرار گرفته و به پردازش بهتر تصاویر کمک خواهد کرد.

هیچ کدام از این دو گوشی هوشمند، جک هدفون 3.5 میلی‌متر نداشته، اما دارای اسپیکرهای استریو دوگانه هستند. هر دو گوشی دارای نسخه‌های 64 گیگابایت و 128 گیگابایتی هستند و این شانس وجود دارد که این مقدار از فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی نیز گسترش یابد.

در لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 یک نکته جذاب دیگر نیز دیده می‌شود. هر دو دستگاه به IP67 مجهزند؛ یک کد حفاظتی که نشان می‌دهد این مدل‌ها در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده‌اند. گوشی گوگل پیکسل 2 از یک باتری 2700 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شده و این در حالیست که گوگل پیکسل 2 ایکس ال برای انجام کارهای روزانه از یک باتری 3520 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی خود را تامین می‌کند.

در گوشی‌های نسل دوم گوگل پیکسل ویژگی دیگری نیز به چشم می‌خورد که اکتیو اج نامیده می‌شود. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا با وارد کردن فشار به کناره های گوشی گوگل پیکسل 2 خود از برخی میان‌برها استفاده کنید، فعال کردن دستیار گوگل یکی از این موارد است. این تقریبا همان ویژگی اج سنس در گوشی اچ تی سی یو 11 است. این احتمال وجود دارد که اچ تی سی در ساخت هر دو گوشی نقش داشته باشد.

یکی از چیزهایی که می‌توان با اطمینان در لیست مشخصات گوگل پیکسل 2 مشاهده کرد، سیستم عامل اندروید 8 اوریو است. البته جز این نیز انتظاری نیست. گوگل مطمئنا جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید خود را در گوشی‌های هوشمند جدیدش به کار خواهد گرفت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر