;
coinex

تصاویری از محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر شد

تصاویری از محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر شد
گوگل به زودی از گوشی‌های گوگل پیکسل 2 رونمایی می‌کند و با توجه به این موضوع، خبرهای مربوط به این مدل‌ها نیز به شدت در فضای آنلاین زیاد شده است.

پس از خبر انتشار مشخصات گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال، اکنون تصاویر زیادی از پنل جلویی این دو اسمارت فون در فضای مجازی خودنمایی می‌کند. تصاویر منتشر شده به خوبی نشان می دهد که گوشی کوچکتر گوگل پیکسل 2 تا حدودی ویژگی‌های طراحی در نسل اول گوگل پیکسل را حفظ کرده است.

طراحی تا حد بسیاری شبیه به گوگل پیکسل است، با همان حاشیه‌های اطراف و حاشیه نسبتا زیاد بالا و پایین صفحه نمایش؛ اما دکمه فیزیکی هوم دیده نمی‌شود. در حاشیه پایینی هر دو پنل برشی وجود دارد که محل قرارگیری اسپیکر خواهد بود. خروجی صدا در گوشی گوگل پیکسل 2 تقریبا نیمی از خط مرکزی حاشیه بالایی را در اختیار گرفته است.

محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2
محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2

به نظر می‌رسد که دوربین سلفی در گوشه سمت چپ حاشیه بالا قرار خواهد گرفت. بر اساس تصاویر منتشر شده از پنل جلویی گوگل پیکسل 2 باید گفت که نسبت تصویر در صفحه نمایش این مدل همان نسبت معمول و سنتی‌تر 16 به 9 است.

تصاویر ارائه شده از محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2 ایکس ال گوشی هوشمند مدرن‌تری را به نمایش می‌گذارد که احتمالا از نسبت تصویر جدید 18 به 9 برخوردار است. به نظر می‌رسد که گوگل برای ساخت مدل بزرگتر گوگل پیکسل 2 ایکس ال تبعیض بیشتری قایل شده است.

تصاویر ارائه شده از محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2 ایکس ال گوشی هوشمند مدرن‌تری را به نمایش می‌گذارد
محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2 ایکس ال

نمایشگر بدون حاشیه با انحنای زیبایی در کناره‌ها خبر از وجود یک گوشی هوشمند بالارده و زیبا می‌دهد. در مقایسه با گوگل پیکسل 2 برش ایجاد شده برای خروجی صدا بسیار کوچک است و دوربین سلفی نیز در گوشه سمت چپ حاشیه بالایی دیده می‌شود.

محافظ صفحه نمایش این دو دستگاه در رنگ مشکی دیده می‌شود، اما مطمئنا گوگل آن را در رنگ‌های دیگری نیز عرضه خواهد کرد. این دو گوشی هوشمند در چهارم اکتبر (12 مهرماه) به طور رسمی معرفی می‌شوند.

تصاویری از محافظ نمایشگر گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال منتشر شد

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی گوگل پیکسل 2 توسط بخش موبایل اچ تی سی که در اوایل ماه جاری میلادی در اختیار گوگل قرار گرفت، طراحی شده است و ال جی وظیفه طراحی گوگل پیکسل 2 ایکس ال را بر عهده داشته است.

تکنولوژی Boombass و ویژگی اج سنس اچ تی سی برخی از جذابیت های گوشی‌های پرچمدار جدید گوگل خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو اسمارت فون از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت می‌گیرند. پایین‌ترین نسخه از گوگل پیکسل 2 به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر