;
coinex

مسدود شدن سرویس ویژه استارتاپ گوگل برای ایران

مسدود شدن سرویس ویژه استارتاپ گوگل برای ایران

سرویس startup with Google توسط گوگل برای شرکت‌های نوپا راه‌اندازی شده بود. اما چندی است که سرویس ویژه استارتاپ گوگل برای ایرانی‌ها مسدود شده است.

به گفته مرکز ملی فضای مجازی کشور، آمریکایی‌ها در این کار دست داشته‌اند و این سیاست آنها در ادامه سیاست‌های قبلی است. این اقدامات باعث شده تا دسترسی ایران به صورت 100 درصدی به خدمات ارائه شده در حوزه کسب و کار، مسدود گردد.

بررسی سرویس ویژه استارتاپ گوگل

سرویس ویژه استارتاپ گوگل، مجموعه‌ای مختلف از خدمات مختلف را ارائه می‌دهد که از جمله می‌توان به ابزارها و بسترهای لازم برای تولید محصول، خدمات میزبانی و ذخیره سازی داده‌ها، خدمات تحلیل و پردازش داده اشاره نمود. این خدمات به شرکت‌های نوپایی که در حوزه فضای مجازی فعالیت دارند ارائه می‌شد. دسترسی شرکت‌های نوپا به این خدمات باعث رشد و توسعه چشمگیر شرکت‌های نوپا در عرصه جهانی خواهد شد.

نقش آمریکا در مسدود شدن سرویس استارتاپ گوگل برای ایران

در این میان آمریکایی‌ها قصد دارند تا مانع دسترسی شرکت‌های نوپای ایرانی به این خدمات شوند و سعی دارند تا با انجام این کارها، کسب و کارهای نوپای ایران در فضای مجازی را از دور رقابت در عرصه جهانی خارج کنند و همچنین آنها را به انزوا بکشانند. کلیه این اقدامات مربوط به سیاست‌های سلطه جویانه‌ آمریکایی‌ها است.

شرکت‌های گوگل و آمازون، علاوه بر مسدود کردن سرویس‌های بحث شده قبلی، دسترسی به برخی نرم افزارها و کسب و کارهای دیگر را نیز برای ایرانی‌ها مسدود کرده‌اند.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر