;
coinex

گوشی‌های هوشمند نوکیا تا پایان امسال به اندروید 8 اوریو ارتقا می‌‌یابند

گوشی‌های هوشمند نوکیا تا پایان امسال به اندروید اوریو ارتقا می‌‌یابند
سری گوشی‌های هوشمند نوکیا که شامل نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 می‌شود، تا پایان سال به اندروید 8 اوریو ارتقا خواهند یافت. این خبر را اچ ام دی گلوبال تایید کرده است.

اچ ام دی گلوبال آپدیت گوشی‌های هوشمند نوکیا به اندروید اوریو را تایید کرده، اما هیچ تاریخ مشخصی را برای آن اعلام نکرده است، البته با وجود شواهدی که وجود دارد، این اتفاق زمان زیادی به درازا نخواهد کشید.

Trundle که یکی از مدیران اچ ام دی گلوبال است در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در حال حاضر و تا قبل از عرضه نوکیا 2، موبایل نوکیا 3 ارزانترین گوشی اندرویدی با برند نوکیا است که به زودی به اندروید 8 اوریو ارتقا خواهد یافت. او هیچ صحبتی از نوکیا 8 نکرد، اما مطمئنا این گوشی نیز در بین محصولاتی خواهد بود که به زودی این آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهند کرد.

سری گوشی‌های هوشمند نوکیا که شامل نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 می‌شود، تا پایان سال به اندروید 8 اوریو ارتقا خواهند یافت.

در حال حاضر تمامی گوشی‌های هوشمند نوکیا با سیستم عامل خالص اندروید خودنمایی می‌کنند، به این معنی که هیچ پوسته سفارشی سازی شده‌ای بر بالای این پلتفرم موبایلی قرار نگرفته است.

هر سه گوشی میان رده نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج می‌شوند و اگر این ارتقا به زودی انجام شود، نوکیا یکی از برندهای پیشتاز در این زمینه خواهد بود. آپدیت گوشی‌های هوشمند نوکیا به اندروید 8.0 اوریو می‌تواند عملکرد این دستگاه‌ها را بهبود دهد.

این آپدیت ویژگی‌های جدیدی را به گوشی‌های نوکیا اضافه خواهد کرد. مدیریت باتری جدید و ویژگی حالتی به نام تصویر در تصویر از جمله امکانات جدید نرم افزاری موجود در اندروید 8 اوریو است. در هر صورت آپدیت گوشی‌های میان رده نوکیا به اندروید اوریو به زودی انجام می‌شود، منتظر باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر