;
coinex

گوشی تاشو سامسونگ در سال 2018 وارد بازار می‌شود؛ با یک نمایشگر انعطاف پذیر

گوشی تاشو سامسونگ در سال 2018 وارد بازار می‌شود؛ با یک نمایشگر انعطاف پذیر!

گوشی تاشو سامسونگ از چند وقت پیش تاکنون به موضوع خبرهای منابع زیادی تبدیل شده است. یکی از منابع خبری اخیرا گفته است که این گوشی در سال 2018 عرضه می‌شود.

هر از گاهی یک منبع خبری شایعه جدیدی را در رابطه با گوشی تاشو سامسونگ منتشر می‌کند. این شایعه‌ها تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند اما آنچه که در همه آن‌ها مطرح شده این است که سامسونگ می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک این محصول را وارد بازار کند. کو دانگ جین (Ko Dong-jin)، رئیس بخش گوشی سازی سامسونگ، اخیرا تایید کرده است که سازنده کره‌ای تصمیم دارد که با عرضه یک گوشی تاشو همه کاربران و رقیبانش را غافلگیر کند. این شخص در هنگام رونمایی از گوشی گلکسی نوت 8 هم اطلاعاتی را در این رابطه منتشر کرده بود. با توجه به مطالب گفته شده توسط کو دانگ جین می‌توان گفت که فاصله زیادی با عرضه گوشی تاشو سامسونگ در بازار باقی نمانده است.

طراحی این گوشی جدید و مخصوصا جهت تا شدن این محصول یکی از ویژگی‌هایی است که هنوز سوالات زیادی در رابطه با آن وجود دارد. جدیدترین شایعه‌هایی که در این زمینه منتشر شده‌اند، از این امر حکایت می‌کنند که نمایشگر این گوشی هوشمند به سمت داخل تا می‌شود اگرچه که چند وقت پیش گفته شده بود که سازنده بزرگ کره‌ای در حال ساختن یک گوشی تاشو است که نمایشگر آن به سمت بیرون باز می‌شود. هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ دوباره نحوه طراحی گوشی جدیدش را تغییر داده است اما از آنجایی که این سازنده در گذشته هم محصولاتی را با این سبک طراحی عرضه کرده است، می‌توان گفت که احتمالا تغییر روکرد این سازنده ناشی از تجارب قبلی سامسونگ در زمینه طراحی محصولاتی مشابه بوده است.

گوشی تاشو سامسونگ

 

جزییاتی در مورد گوشی تاشو سامسونگ

منابع خبری گفته‌اند که نمایشگر به کار رفته در ساخت این گوشی هوشمند از یک انحنای 3R بهره می‌برد. این انحنا نشان می‌دهد که نمایشگر تا چه حد قابلیت تا شدن داشته و علاوه بر این یک انحنای داخلی با شعاع 3 میلی متر را می‌پوشاند. شرکت آر اند دی (R&D) برای مدتی طولانی از چنین نمایشگرهایی در ساخت محصولاتش استفاده می‌کرد به همین دلیل می‌توان گفت که سامسونگ به احتمال زیاد با مشکلات دشواری در رابطه با استفاده از این نمایشگرها در ساخت گوشی جدیدش مواجه نمی‌شود.

همان طور که گفته شد، انتظار می‌رود که گوشی تاشو سامسونگ در سال 2018 وارد بازار شود. کو دانگ جین در این رابطه به منابع خبری گفته است که سامسونگ هم اکنون در حال رفع کردن چند مشکل است و زمانی که این مشکلات را بطرف کند، گوشی تاشو خود را در اختیار کاربران می‌گذارد. منابع خبری گفته‌اند که لحن صحبت‌های جدید کو‌دانگ‌جین تا حد زیادی با لحن صحبت‌های قبلی او در مورد گوشی تاشو سامسونگ فرق کرده است. کو هنگام عرضه گوشی پرچمدار گلکسی نوت 7 در اولین صحبت‌های خود در رابطه با گوشی تاشو سامسونگ گفته بود که این محصول فاصله زیادی با کسب رضایت مشتریان دارد اما ظاهرا اخیرا در صحبت‌هایش با لحن خوش بینانه‌تری در مورد این گوشی هوشمند خاص حرف زده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر