;
coinex

اچ تی سی یو 11 پلاس در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری عرضه می‌شود!

اچ تی سی یو 11 پلاس در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری عرضه می‌شود!

یو 11 پلاس گوشی پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی (HTC) است. این محصول ویژگی‌ها و طراحی منحصر بفردی دارد و قرار است که در سه ماه آینده وارد بازار شود.

اچ تی سی چندی پیش با شرکت گوگل یک قرارداد همکاری امضاء کرد. در این قرارداد سازنده تایوانی توافق کرد که تعداد 2000 نفر از کارمندان بخش مهندسی خود را به شرکت گوگل بفرستد. این اقدام هم اکنون انجام شده است اما آنچه که همچنان طرفداران اچ تی سی را راضی نگه داشته این است که این شرکت هنوز هم صاحب برند گوشی سازی خود است و باز هم به فعالیت‌های خود در صنعت گوشی سازی ادامه می‌دهد.

شایعه‌هایی که به تازگی در رابطه با این سازنده تایوانی منتشر شده از این امر حکایت می‌کنند که این شرکت می‌خواهد تا پایان سال میلادی جاری چند گوشی جدید را وارد بازار کند. یکی از این محصولات یو 11 پلاس (U 11 Plus) نام دارد و قرار است که در تاریخ 10 آبان (11 نوامبر) در معرض عموم قرار بگیرد. منابع خبری گفته‌اند که یو 11 پلاس مدل ارتقاء یافته گوشی پرچمدار یو 11 است که در ماه مه (11 اردیبهشت تا 10 خرداد) وارد بازار شد.

مشخصات فنی گوشی پرچمدار اچ تی سی یو 11 پلاس

منابع خبری اعلام کرده‌اند که اچ تی سی می‌خواهد گوشی پرچمدار جدید خود را با یک نمایشگر 5.99 اینچی QHD و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 وارد بازار کند. علاوه بر این گفته شده است که یو 11 پلاس از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و در دو مدل با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار می‌شود. با وجود این هنوز مشخص نیست که آیا این محصول سیستم عامل اندروید 8 اورئو را هم بر روی خود دارد یا خیر.

چند وقت پیش یک منبع خبری گفته بود که گوشی اچ تی سی یو 11 پلاس نام سری اوشن مستر (Ocean Master) را بر روی خود دارد و از آنجایی که به عنوان مدل ارتقاء یافته گوشی یو 11 سازنده تایوانی عرضه می‌شود، به یک نمایشگر مقاوم در برابر فشار مجهز شده است. انتظار می‌رود که اچ تی سی قبل از شروع سال میلادی جاری گوشی‌های دیگری را با نام اوشن لایت (Ocean Lite)، اوشن هارمونی (Ocean Harmony) و یو 11 لایف (U11 Life) وارد بازار کند. این سازنده احتمالا یک گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید وان (Android One) را نیز امسال در اختیار کاربران و طرفدارانش می‌گذارد.

اچ تی سی یو 11 پلاس

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر