;
coinex

جزییات جدیدی از گوشی ردمی نوت 5 شیائومی ؛ وقتی شایعه‌ها حقیقت پیدا می‌کنند!

جزییات جدیدی از گوشی ردمی نوت 5 شیائومی ؛ وقتی که شایعه‌ها حقیقت پیدا می‌کنند!شیائومی ردمی نوت 5 ای ماه پیش وارد بازار شد و حال جزییات جدیدی از مدل ردمی نوت 5 این محصول منتشر شده است؛ در این مطلب به ارائه این جزییات پرداخته‌ایم.

اخیرا یک منبع خبری تصاویری را از مدل اولیه گوشی ردمی نوت 5 (Redmi Note 5) شیائومی منتشر کرده است؛ همان طور که در این تصاویر می‌بینید ردمی نوت 5 به مدل ردمی نوت 5 ای (Redmi Note 5A) شبیه است اما از یک دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر 5.5 اینچی با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد. منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، گفته است که این عکس‌ها بر اساس شایعه‌ها و رندرهایی که تا به حال از گوشی ردمی نوت 5 شیائومی منتشر شده، طراحی شده‌اند اگرچه که این احتمال وجود دارد که مدل واقعی این گوشی هوشمند حاشیه‌های ضخیم‌تری داشته باشد.

منابع خبری گفته‌اند که ردمی نوت 5 شیائومی با یک بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت پشتی و دوربین دوگانه اصلی با فلش دوگانه ال ای دی وارد بازار می‌شود؛ علاوه بر این گفته شده که این گوشی هوشمند یک مجموعه کلید خازنی دارد و همه کلیدهای فیزیکی آن در سمت راست آن قرار گرفته‌اند.

در تصاویر جدید همچنین نشان داده شده که ردمی نوت 5 شیائومی از یک کاور پشتی با لبه‌های منحنی شکل بهره می‌برد و پورت سیمکارت این گوشی هوشمند در دیواره جانبی سمت چپ آن گذاشته شده است. با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که گوشی میان رده جدید سازنده چینی به یک جک 3.5 میلی متری هدفون هم مجهز شده که در کنار یک سنسور مادون قرمز در بالای این گوشی هوشمند گذاشته شده است. اگر که شایعه‌های منتشر شده صحت داشته باشند می‌توان گفت که ردمی نوت 5 شیائومی یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی را نیز بر روی خود دارد اگرچه که هنوز مشخص نیست که آیا نسبت تصویر این نمایشگر 18:9 است یا 16:9!

ردمی نوت 5 شیائومی

شایعه شده که شیائومی می‌خواهد گوشی ردمی نوت 5 را در دو مدل با رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 660 و مدیاتک هلیو پی 25، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 16 و 5 مگاپیکسلی، باتری جدانشدنی 4,000mAh، سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9 وارد بازار کند؛ این اطلاعات هنوز تایید نشده است. از این رو توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به آن‌ها نگاه کنید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر