;
coinex

دانلود والپیپر خودروی مفهومی بوگوارد ایزابلا (Bogward Isabella) با کیفیت HD

بورگوارد ایزابلا

بورگوارد ایزابلا یک نمونه در کلاس بدنه خودروهای کوپه چهار در ساخت شرکت آلمانی بوگوارد بوده که پا به نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 گذاشته است. در ادامه مجموعه‌ای از 4 تصویر پس زمینه یا والپیپر (Wallpaper) با کیفیت HD و رزولوشن 1680×1050 برای دانلود قرار گرفته است. برای دانلود به ادامه متن مراجعه نمایید.

بوگوارد ایزابلا (Bogward Isabella) مانند بیشتر خودروهای مفهومی معرفی شده در چند سال اخیر، طراحی متشکل از خطوط خمیده داشته که نمایی متفاوت با آن بخشیده است. کابین این خودرو یکی از نقاط قوت بوگوارد ایزابلا بوده که طراخی بسیار رادیکال و آینده نگرانه دارد. موتور مورد استفاده در این خودرو نیز یک نمونه الکتریکی با توان 295 اسب بخار بوده که بوگوارد ایزابل را در زمانی در حدود 4.5 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت و در نهایت به حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت (معادل 250 کیلومتر در ساعت) خواهد رساند. برای دانلود والپیپر خودروی مفهومی بوگوارد ایزابلا بر روی عبارت “Bogward Isabella Concept Wallpaper” کلیک نمایید.

دانلود والپیپر خودروی مفهومی بوگوارد ایزابلا

نام فایل Bogward Isabella Concept Wallpaper.zip
حجم فایل (مگابایت) 1.95
تعداد والپیپرها 4
نوع فایل Zip
رمز (Password) techrato.com

دانلود : 

 Bogward Isabella Concept Wallpaper

مشخصات فنی خودروی مفهومی بوگوارد ایزابلا در یک نگاه

سیستم انتقال قدرت چهار چرخ (AWD)
قدرت موتور (اسب بخار) 295
گشتاور (نیوتون متر) 450
نوع باتری یون لیتیومی
ظرفیت باتری
حداکثر شعاع حرکتی
زمان شارژ کامل
شارژ سریع 30 دقیقه/80 درصد
طول (میلیمتر.) 5.000
عرض (میلیمتر.) 1.920
ارتفاع (میلیمتر.) 1.400
ارتفاع از زمین (میلیمتر)
وزن ﴿کیلوگرم﴾
شتاب 0 تا 100 (S) 4.5
حداکثر سرعت (KMH) 250
قیمت پایه (میلیون تومان) نا مشخص

 

روش انتخاب تصویر به عنوان والپیپر در سیستم عامل ویندوز

برای دانلود والپیپر خودروی مفهومی بوگوارد ایزابلا می توانید بر روی لینک “دانلود” کلیک نموده و پس از ذخیره در کامپیوتر، با استفاده از پسورد techrato.com آن را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای انتخاب تصویر به عنوان والپیپر دو راه پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد.

روش اول

این روش ساده ترین راه ممکن برای تغییر والپیپر دسکتاب به شمار می آید. ابتدا بر روی تصویر موردنظر کلیک راست نموده و سپس گزینه Set as desktop background را انتخاب نمایید.

روش دوم

این روش اندکی پیچیده تر از روش اول است. ابتدا بر روی صفحه سیستم عامل کلیک نموده و گزینه Personalize را انتخاب نمایید. سپس گزینه Desktop Background را در بخش پایینی صفحه انتخاب نمایید. در صفحه به نمایش در آمده دکمه Browse را فشرده و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در انتها نیز با فشردن دکمه Save Changes والپیپر دستکتاب شما به تصویر مورد نظر تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع : تکراتو

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر