;
coinex

چگونه مشکل حساسیت لمسی گلکسی اس 8 را حل کنیم [تماشا کنید]

مشکل حساسیت لمس گلکسی اس 8

مشکل حساسیت لمسی گلکسی اس 8 از طرف برخی کاربران این محصول و همچنین برادر بزرگ‌تر آن یعنی گلکسی اس 8 پلاس گزارش شده و در این مطلب می‌خواهیم بررسی کنیم که این مشکل از کجاست و راه حل آن چیست.

سامسونگ، پرچم‌داران سری S خود را امسال در دو نسخه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس روانه بازار کرده است. گلکسی اس 8 نمایشگری 5.8 اینچی دارد و گلکسی اس 8 پلاس به یک نمایشگر 6.2 اینچی مجهز است. هردوی این نمایشگرها از نوع بی‌نهایت بوده و نسبت صفحه‌ی آن‌ها 18.5 به 9 است.

درحالی که نمایشگرهای این محصولات تجربه‌ی بصری فوق‌العاده‌ای را به کاربران ارائه می‌کنند؛ اما صفحه لمسی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس مشکلاتی نیز برای بسیاری از کاربران ایجاد کرده است. برخی عنوان کرده‌اند که برای پاسخگویی این نمایشگر باید آن را با شدت بیشتری لمس کنند، اما برخی دیگر از این موضوع شکایت دارند که با پایین کشیدن نوار اعلان مشکل دارند و در نهایت نیز برخی دیگر گزارش داده‌اند که صفحه نمایش آن‌ها گاهی بی‌دلیل به لمس کردن پاسخ نمی‌دهد.

اما واقعا مشکل حساسیت لمسی گلکسی اس 8 چیست و چرا کاربران با این شرایط مواجه شده‌اند؟

ظاهرا تمام کاربرانی که با صفحه نمایش لمسی گلکسی اس 8 مشکل داشتند، همگی از محافظ نمایشگر روی گوشی هوشمند خود استفاده می‌کردند و از آنجایی که سامسونگ محافظ صفحه نمایش اصلی تولید نمی‌کند، کاربران ناچارند از محصولات تولیدکنندگان لوازم جانبی استفاده کنند.

اکثر این محافظ‌های نمایشگر تنها در لبه‌های اطراف چسب دارند و از آنجایی که لبه‌های نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 8 نیز خمیده است، این محافظ‌ها به خوبی روی نمایشگر این محصولات نمی‌چسبند؛ اما نمی‌توان گفت تمامی کاربرانی که از محافظ صفحه نمایش استفاده کنند با مشکل حساسیت لمس گلکسی اس 8 مواجه خواهند شد.

عجله نکنید پیش از آن که محافظ نمایشگر گوشی خود را جدا کنید، بهتر است ابتدا میزان حساسیت دکمه‌ی لمسی هوم روی صفحه نمایش گلکسی اس 8 خود را تغییر دهید؛ اگر کمی خوش اقبال باشید ممکن است با همین تغییر ساده مشکل شما با نمایشگر دستگاهتان مرتفع شود.

برای تغییر حساسیت دکمه هوم وارد تنظیمات دستگاه شوید و از بخش نمایشگر وارد تنظیمات نوار راهبری شده و به سپس میزان حساسیت دکمه هوم را بر روی بیشترین مقدار قرار دهید. سپس بازگردید و ببینید آیا مشکل شما همچنان پابرجاست یا خیر.

اگر مشکل حساسیت لمسی گلکسی اس 8 شما حل نشد باید محافظ صفحه نمایش دستگاه خود را بردارید؛ اما در صورتی که از محافظ شیشه‌ای استفاده می‌کنید به شما توصیه می‌کنیم خودتان اقدام به جدا کردن آن نکنید، زیرا این‌گونه محافظ‌ها اگر این کار با دقت انجام نشود ممکن است به نمایشگرتان آسیب بزنید. در هر صورت اگر باز هم اصرار دارید که خودتان محافظ را جدا کنید، بهتر است چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

  1. برای اینکه چسب محافظ کمی سست شود می‌توانید به مدت 15 ثانیه نمایشگر را با سشوار گرم کنید.
  2. سپس به وسیله‌ی خلال دندان و یا ناخن از یک گوشه محافظ را بلند کنید. بله از گوشه شروع کنید.
  3. پس از این یک کارت بانکی بین نمایشگر دستگاه و محافظ صفحه قرار دهید و از یک گوشه شروع به جدا کردن محافظ کنید.
  4. عجله نکنید و با آرامش به جدا کردن ادامه دهید
  5. هنگامی که محافظ صفحه نمایش جدا شد به سرعت با پارچه نمایشگر گوشی خود را تمیز کنید

ویدئوی آموزشی زیر برای جدا کردن محافظ صفحه نمایش نیز می‌تواند به شما کمک کند:

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    ایا 8 Cover S باتری دارد .منظورم این است از کجا برق میاورد تا LED کار کند ؟چون برای من کار نمیکند و من میخواهم باتری داخل cover را عوض کنم. متشکرم اگر راهنمای کنید.

    پاسخ

    سلام من روی گوشی s8پلاس گلاس زدم ولی خوب نشد وقتی کندم دیدم یه لکه حباب مانند کوچیک روی گوشی افتاده که فقط وقتی صفحه خاموش دیده میشه به نظرتان راحی هست که این لکه از بین بده

    پاسخ

    لاک هواگیر که بیشتر مغازه هایی که گلس میندازن دارن.نمیدونم اگه خواستی خودت داشته باشی از کجا بخری ولی مغازه بری اکثر پولی نمیگیرن

    پاسخ

    سلام . من گلکسی اس ۸ دارم گوشی عالی و کار درستیه ولی یه مشکل داره که کمی اذیت میکنه اونم جای اثر انگشتشه که کنار دوربینه که باعث میشه همیشه شیشه دوربینتون لکه بگیره چون اشتباها بیشتر موقع ها انگشت روی دوربین میره و مشکل بعدی اینه که خیلی سنسور اثر انگشت بالاست و برای لمس باید دستتون رو بالا ببرید امکان افتادن کوشی زیاده چون خوده گوشی هم لغزندس .البته با کاور کمی مشکل حل میشه ولی همون کاور مشکل دیگری برا سنسوره اثر انگشت ایجاد میکنه اونم اینه که وقتی سنسور کشیدن صفحه مخفی بالا رو روی اثر انگشت فعال میکنی میتونی صفحه رو با کشیدن انگشت از بالا به پایین روی سنسور اثر انگشت صفحه مخفی رو بیاری پایین ولی دیگه نمیتونی همونطوری ببری بالا چون کاور اجازه نمیده ممنون

    پاسخ

    شما بلد نیستی
    من سه ماهه دارم عالیه فقط گلس خوبش بد گیر میاد امروز خریدم ۹۰ خیلی عالیه

    پاسخ