;
coinex

چطور دکمه بیکسبی را پس از خاموش کردن دوباره فعال کنیم؟

چطور دکمه بیکسبی را پس از خاموش کردن دوباره فعال کنیم؟کمپانی سامسونگ دکمه بیکسبی و امکانات این دستیار صوتی را با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس راه اندازی کرد. این دو گوشی هوشمند به یک دکمه مجزا برای دسترسی ساده تر به این قابلیت مجهز هستند.

بسیاری از افراد تحت تاثیر این ویژگی قرار نگرفته و ترجیح دادند که دکمه بیکسبی را غیر فعال کنند؛ اما سامسونگ هیچ گزینه ای برای غیر فعال کردن یا شخصی سازی این دکمه منتشر نکرده بود. با اینحال این کمپانی پس از چند ماه تصمیم گرفت در آپدیت جدید بیکسبی هوم، گزینه غیر فعال کردن دکمه بیکسبی را در دسترس قرار دهد.

اگر این قابلیت را غیر فعال کرده و حالا از تصمیم خود پشیمان شده اید، باید بدانید که یک راه حل جایگزین وجود دارد که چندان دشوار نیست.

دو روش برای فعالسازی دوباره بیکسبی هوم وجود دارد: با یک فرمان صوتی از بیکسبی بخواهید که قابلیت را روشن کند یا اینکه انگشتانتان را روی صفحه اصلی بکشید تا به قسمت تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. این روش در گوشی هایی که از دکمه بیکسبی مجزا برخوردار هستند، اجرا می شود؛ اما چطور؟

فعالسازی دوباره بیکسبی هوم از طریق فرمان صوتی به بیکسبی

1. دکمه بیکسبی را فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا بیکسبی وویس (Bixby Voice) فعال شود؛ سپس فرمان “Open Bixby Home” را برای این دستیار بازگو کنید.

1. دکمه بیکسبی را فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید تا بیکسبی وویس (Bixby Voice) فعال شود؛ سپس فرمان “Open Bixby Home” را برای این دستیار بازگو کنید.

2. آیکون تنظیمات که سمت راست و بالای صفحه نمایش قرار دارد را انتخاب کرده و گزینه Bixby Key را روشن کنید.

فعالسازی دوباره بیکسبی هوم از صفحه اصلی

1. اگر بیکسبی هوم را از طریق صفحه اصلی غیر فعال کرده اید، انگشتانتان را روی این صفحه قرار داده و چند ثانیه نگه دارید و سپس به سمت چپ بکشید.

2. سوئیچ بیکسبی هوم را روشن کنید.

3. حال باید صفحه بیکسبی هوم را باز کنید و روی آیکون شبیه چرخ دنده یا همان تنظیمات کلیک کنید. سپس گزینه Bixby Key را با تغییر سوئیچ آن روشن کنید.

به همین سادگی دکمه بیکسبی را بار دیگر فعال کردید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر