;
coinex

این گوشی هواوی میت 10 پرو است؛ طراحی جدید هواوی دلبری می‌کند

این گوشی هواوی میت 10 پرو است؛ طراحی جدید هواوی دلبری می‌کند
تصویر جدیدی از گوشی هواوی میت 10 پرو به بیرون درز کرد. این احتمالا طراحی نهایی این گوشی هوشمند خواهد بود. با نزدیکتر شدن به روز رونمایی از گوشی‌های جدید سری میت 10 هواوی، خبرهای بیشتری از این محصولات به گوش می‌رسد.

شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) روزی است که هواوی قصد دارد تا پرده از چهره گوشی‌های هوشمند پرچمدار جدید خود بردارد. این دستگاه‌ها شامل مدل‌های مختلفی است که با ویژگی‌های برجسته‌ای در بازار خودنمایی خواهند کرد. هواوی میت 10، هواوی میت 10 لایت، هواوی میت 10 پرو و نسخه بسیار زیبای میت 10 پورشه دیزاین –گرانترین گوشی هواوی خواهد بود- اعضای این خانواده بالارده را تشکیل می‌دهند؛ اما اکنون با انتشار تصاویری از گوشی هواوی میت 10 پرو در فضای آنلاین، درباره این مدل صحبت خواهیم کرد.

طراحی زیبای گوشی هواوی میت 10 پرو

تصاویر مربوط به گوشی هواوی میت 10 پرو توسط اوان بلاس معروف منتشر شده است. اوان، اوایل امروز در کنار این تصویر نام هواوی میت 10 پرو را توییت کرده و این طور که از شواهد پیداست، ما در حال نگاه کردن به رندر رسمی این اسمارت فون هستیم.

طراحی زیبای گوشی هواوی میت 10 پرو

هواوی عملا با انتشار این رندر نشان می‌دهد که چه طراحی خاص و زیبایی را برای این مدل از پرچمدار خود در نظر گرفته است. پنل جلویی، یک نمایشگر اینتر ویوو (EntireView) بدون حاشیه را به نمایش گذاشته است. حاشیه‌های بالا و پایین بسیار نازک است، در حاشیه بالا سنسور دوربین سلفی و خروجی صدا قرار گرفته و در حاشیه پایین، نام هواوی می‌درخشد.

هواوی به تازگی تیزری ویدیویی برای تبلیغ گوشی پرچمدار جدید خود منتشر کرده است. در این ویدیو شعار تبلیغاتی جالبی دیده می‌شود

این یک گوشی هوشمند نیست؛ یک ماشین باهوش است

این شعار بدون شک به چیپست کرین 970 هواوی اشاره دارد. نه تنها هواوی میت 10 پرو که تمامی مدل‌های میت 10 به این پردازنده مجهز خواهند بود، پردازنده‌ای که دارای یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی است.


بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


پنل پشتی جایی است که هواوی بیشترین تغییرات را اعمال کرده است. هواوی برای طراحی پنل پشتی از دو تناژ رنگی استفاده کرده است.

قسمتی از پنل که ماژول دوربین دوگانه را دربرگرفته، از سایه رنگی روشن‌تری نسبت به بقیه بدنه برخوردار است. ماژول دوربین دارای دو سنسور است که با چینشی عمودی قرار گرفته‌اند. در سمت راست دوربین دوگانه، سنسور فوکوس لیزری جاسازی شده و در سمت چپ باید فلاش LED قرار گرفته باشد؛ هرچند که در تصویر گوشی هواوی میت 10 پرو دیده نمی‌شود.

کلمه لایکا (LEICA) در سمت راست ماژول دوربین حک شده و جالب ینجاست که در سمت چپ آن حتی به دهانه دیافراگم f/1.6 نیز اشاره شده است. سنسور اثر انگشت در پایین دوربین دوگانه قرار گرفته و در قسمت پایین پنل پشتی مجددا نام هواوی خودنمایی می‌کند.

تصویر منتشر شده از گوشی هواوی میت 10 پرو نشان می‌دهد که این دستگاه در سه رنگ مشکی، آبی و قهوه‌ای عرضه خواهد شد.

این گوشی باید با رقبای قدرتمندی در بازار امروزی رقابت کند، سامسونگ به تازگی گلکسی نوت 8 را به بازار عرضه کرده و آیفون در حال قدرتنمایی با آیفون‌های جدید خود است. هواوی باید بتواند محصول ویژه‌ای را ارائه دهد. این کمپانی چینی با طراحی جدید گوشی هواوی میت 10 پرو نشان داده که حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. شما نظر دیگری دارید؟

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام ببخشید اشتباه نشده ؟ این تصاویر ماله کی هست اخه شما نوشتید سامسونگ نت ۷ رو تازه عرضه کرده منظورتون نت ۸ هست

    پاسخ

    سلام علیرضا جان. این توییت اوان بلاس برای امروزه (اول اکتبر)، اشتباه توی متن، یه اشتباهی تایپی بود. ممنونم از توجهت. داشتن چنین کاربرایی بهمون روحیه میده

    پاسخ