;
coinex

داک هواوی میت 10 می‌تواند این دستگاه را به یک دسکتاپ تبدیل کند

داک هواوی میت 10 می‌تواند این دستگاه را به یک دسکتاپ تبدیل کند
داک هواوی میت 10 لوازم جانبی جذابی است که می‌تواند به مانند سامسونگ دکس، گوشی شما را به یک دسکتاپ تبدیل کند.

سامسونگ همزمان با رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، سامسونگ دکس را معرفی کرد. این گجت به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند خود به یک نمایشگر بزرگ متصل شود. اطلاعاتی که به تازگی از رسانه های خبری فرانسه منتشر شده، نشان می‌دهد که هواوی نیز برای گوشی‌های پرچمدار سری میت 10 خود چنین ویژگی را در نظر گرفته است.

Yanis Anteur، مدیر ارشد اجرایی کمپانی MirAxess مدعی است که هواوی میت 10 با عملکردی شبیه به کامپیوترهای رومیزی همراه خواهد بود. Yanis Anteur می‌گوید که هواوی میت 10 می‌تواند از طریق یک داک رابط کاربری دسکتاپ را در اختیار کاربران قرار دهد. آنها قادر خواهند بود تا از این طریق، گوشی هوشمند خود را به مانند یک کامپیوتر شخصی در اختیار بگیرند.

گفته می‌شود که هواوی میت 10 از طریق Miracast قادر خواهد بود تا به صورت بی سیم نیز به یک صفحه نمایش بزرگ متصل شود و از آنجا که Miracast به خوبی از تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند، کاربران هواوی میت 10 نباید برای اتصال به یک صفحه نمایش بزرگ با مشکل خاصی روبرو شوند.

هواوی به تازگی یک تیزر ویدیویی درباره گوشی هواوی میت 10 منتشر کرده است. در این تیزر شعار جذابی دیده می‌شود؛ “این یک گوشی هوشمند نیست، یک ماشین باهوش است”


بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


این تیزر در واقع بر روی پردازنده هوش مصنوعی کرین 970 تمرکز کرده است. هواوی این پردازنده را با یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی ترکیب کرده و در واقع اولین چیپست هوش مصنوعی جهان را ارائه داده است. عبارت ماشین هوشمند نیز به همین نکته اشاره دارد. این گوشی می تواند درست به مانند یک انسان یاد بگیرد و هوش خود را کامل‌تر کند!

هواوی میت 10 یک ماشین باهوش خواهد بود

هواوی میت 10 یک ماشین باهوش خواهد بود

هواوی در تیزرهای تبلیغاتی خود دائما به این نکته اشاره دارد که هواوی میت 10 می‌تواند به راحتی گوشی‌های آیفون جدید اپل و پرچمداران جدید سامسونگ را پشت سر بگذارد. این کمپانی چینی در حال حاضر پس از سامسونگ، دومین تولیدکننده برتر گوشی‌های هوشمند در جهان است و جالب اینجاست که این برند، برخلاف سامسونگ که در حال از دست دادن محبوبیت خود در چین است، به خوبی توانسته در این بازار بزرگ جایگاه خود را حفظ کرده و آن را ارتقا دهد.

داک هواوی میت 10 و پشتیبانی از ویژگی شبیه به سامسونگ دکس می‌تواند استقبال خوب کاربران چینی را به همراه داشته باشد. با این وجود باید منتظر ماند تا سایر برندهای بزرگ صنعت موبایل جهان نیز به زودی به صف استفاده از داک‌هایی که رابط کاربری دسکتاپ را برای گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورند، اضافه شوند.

هواوی در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) با برگزاری رویدادی در آلمان پرچمداران هواوی میت 10 را معرفی خواهد کرد و مطمئنا در آن روز خبرهای بیشتری از داک هواوی میت 10 منتشر خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر