;
coinex

رونمایی از هیوندای اکسنت 2018 به طور رسمی

 

رونمایی از هیوندای اکسنت 2018 به طور رسمی

چند ماه پیش بود که رونمایی از هیوندای اکسنت 2018 توسط شرکت هیوندای برای اولین بار اتفاق افتاد. چند روز قبل نیز این شرکت به طور رسمی شرایط ورود این خودرو را برای بعضی بازارها تشریح نمود.

بعد از رونمایی از هیوندای اکسنت 2018 این احتمال وجود دارد تا براساس یک تقسیم‌بندی کارشناسی، این مدل بتواند در کنار محبوب‌ترین سدان‌ها، مانند نیسان ورسا، کیا ریو، شورلت سونیک و تویوتا یاریس ai قرار گیرد.

 هیوندای اکسنت 2018 به طور رسمی رونمایی شد

ویژگی‌های هیوندای اکسنت 2018

این خودرو که به عنوان یک سابکامپکت در نظر گرفته می‌شود، در زیر کاپوتش یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندری دارد. گشتاور آن نیز حدود 161 نیوتن‌متر برآورد شده و توانش نیز 130 اسب بخار است.

موتور هیوندای اکسنت 2018 ، با یک سامانه انتقال قدرت خودکار و یا دستی 6 سرعته، هماهنگ می‌گردد. لازم به ذکر است که این خودرو برای حرکت در یک محیط شهری، بهینه‌سازی شده است.

 هیوندای اکسنت 2018 توسط شرکت هیوندای به طور رسمی رونمایی شد

نمای جلوی نسل پنجم اکسنت، دارای تحول و زیبایی خاصی است. هیوندای اکسنت جلو پنجره معروفی از نوع آبشاری دارد که فرمت آن ذوزنقه‌ای شکل است و این مسئله باعث زیبایی بیشتر این خودرو و خودنمایی آن شده است.

چراغ‌های LED اکسنت نیز روزتاب هستند. روی درها و سقف این خودرو، خطوط و انحناهایی وجود دارد که باعث شده هیوندای چهره‌ای عضلانی و در عین حال ظریف داشته باشد. این خودرو همچنین حس تهاجمی و چالاک بودن را به سرنشینان می‌دهد.

در داخل کابین این خودرو نیز تغییرات جالبی اتفاق افتاده است. مدل استاندارد این خودرو دارای یک نمایشگر 5 اینچی و در مدل سفارشی‌ آن از مدل‌های 7 اینچی استفاده شده است. از جمله امکانات دیگر این خودرو می‌توان به دوربین دید عقب استاندارد و اپل کارپلی و اندروید اتو برای نمایشگر ۷ اینچی آن اشاره کرد.

نمای داخلی هیوندای اکسنت 2018

هیوندای اکسنت 2018 نسبت به سایر مدل‌های آن کمی بزرگتر و ایمن‌تر شده است. 6 ایربگ و سامانه اجتناب از رانندگی نیز دارد. عملکرد این سامانه به گونه‌ای است که با دارا بودن سنسور، حسگر و دوربین، موانعی که بر سر راه راننده وجود دارد را شناسایی و هشدار می‌دهد تا از وقوع تصادف جلوگیری کند. طرفداران این خودور لازم است تا برای خرید آن تا اواخر پاییز منتظر باشند.


بیشتر بخوانید:

معرفی هیوندای اکسنت ؛ سومین محصول تولید شده هیوندای در ایران


.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر