;
coinex

با انفجار یک باتری دیگر از گوشی آیفون 8 پلاس، اپل باتری‌های خود را بررسی می‌کند

با انفجار یک باتری دیگر از گوشی آیفون 8 پلاس، اپل باتری‌های خود را بررسی می‌کند
چند روز قبل انفجار باتری آیفون 8 پلاس یکی از کاربرانی تایوانی خبرساز شد و اکنون انتشار خبر مشابه دیگری اپل را به بررسی بیشتر باتری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس وادار کرده است.

پس از حوادث شومی که سال گذشته برای باتری گلکسی نوت 7 پیش آمد، این کمپانی تلاش کرد تا با عرضه گلکسی نوت 8 حوادث تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد. سامسونگ برای تهیه باتری‌های خود، استانداردهای ویژه‌ای را تعریف کرد و به فروش خوب گلکسی نوت 8 دل بست تا حوادث ناگوار گلکسی نوت 7 را فراموش کند.

اما اکنون به نظر می‌رسد که قرعه بد اقبالی به کمپانی اپل رسیده است. بعد از انفجار باتری یک دستگاه آیفون 8 پلاس که منجر به باز شدن قاب دستگاه و بیرون زدن نمایشگر آن شد، اکنون اتفاق مشابه دیگری برای یک گوشی دیگر از این مدل، اپل را مجبور به بررسی‌های بیشتر درباره باتری آیفون‌های جدید خود کرده است.

انفجار باتری آیفون 8 پلاس

قبل از اینکه بخواهیم به این موضوع آب و تاب زیادی بدهیم، توجه داشته باشید که در حال حاضر تنها همین دو مورد از انفجار باتری آیفون 8 پلاس گزارش شده است. این موضوع می‌تواند تنها به یک مشکل جزیی در این دو دستگاه مربوط بوده و چندان مساله جدی نباشد.

اما جالب اینجاست که کمپانی سازنده باتری آیفون‌های جدید اپل (حداقل در مدل‌های آیفون 8) کمپانی ATL است. این همان شرکتی است که باتری‌های معیوب گلکسی نوت 7 را تولید کرده و از این حیث کمی جای نگرانی برای اپل وجود دارد، هر چند که این کمپانی هیچ واکنش خاصی نشان داده و فقط این دو خبر را تایید کرده است.


بیشتر بخوانید:

انفجار باتری آیفون ۸ پلاس در هنگام شارژ؛ سایه شوم گلکسی نوت ۷ بر سر آیفون!


سخنگوی اپل در مصاحبه‌ای که با وب سایت خبری MacRumors داشته است، در عین حال که این موضوعات را تایید کرده، به این نکته اشاره کرد که اپل این موضوع را پیگیری خواهد کرد. تاکنون گزارش دیگری از انفجار باتری آیفون 8 پلاس گزارش نشده و ما امیدواریم که این موضوع فقط یک ناهنجاری کوچک در این دو دستگاه بوده باشد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر