;
coinex

آیفون ایکس 256 گیگابایتی محبوب‌ترین گزینه در بین خریداران

آیفون ایکس 256 گیگابایتی محبوب‌ترین گزینه در بین مشتریان
آیفون ایکس اپل به هیچ عنوان گوشی ارزان قیمتی نخواهد بود. مدل پایه این دستگاه از 999 دلار شروع خواهد شد که مربوط به نسخه 64 گیگابایتی آن است و آیفون ایکس 256 گیگابایتی با 150 دلار بیشتر به قیمت 1149 دلار فروخته خواهد شد.

مطمئنا نسخه 256 گیگابایتی آیفون X قیمت بسیار بالایی دارد و شاید گمان کنید که اکثر مشتریان این محصول، بخواهند که نسخه 64 گیگابایتی آن را برای خود تهیه کنند، اما جالب اینجاست که این تصور کاملا اشتباهی است!

به گزارش TheStreet و با توجه به داده‌هایی که از شرکت RBC Capital Markets به دست آمده، مشتریان آیفون ایکس اپل بیشتر به دنبال خرید نسخه 256 گیگابایتی آن هستند تا نسخه 64 گیگابایتی!

این شرکت تحقیقاتی بازار با نظرسنجی از 4000 نفر این موضوع را آشکار کرده است. آمیت دریانانی (Amit Daryanani) یکی از تحلیلگران RBC در این باره می‌گوید:

ما فکر می‌کنیم که بیشتر خریداران آیفون ایکس به دنبال نسخه برتر این دستگاه هستند و علی‌رغم قیمت بالای این دستگاه، آنها می‌خواهند که بهترین آیفون را در اختیار داشته باشند

با این که به نظر می‌رسد آیفون ایکس 256 گیگابایتی از پتانسیل بالایی برای فروش برخوردار است، اما اپل نسبت گذشته نگرانی بیشتری دارد. در این نظر سنجی همچنین مشخص شده است که 64 درصد از مشتریان جدید آیفون، می‌خواهند تا مدلی از آیفون 2017 را خریداری کنند، اما این عدد در مقایسه با آمار 71 درصدی سال گذشته کاهش نسبتا زیادی را نشان می‌دهد.

دریانانی استدلال می‌کند که این موضوع احتمالا مروبط به این است که اپل هنوز توقف تدریجی تولید آیفون 6 اس را انجام نداده است و بنابراین مشتریان گزینه‌های بیشتری را برای خرید در پیش روی خود می‌بینند. البته باید منتظر ماند تا آمار و ارقام رسمی از سوی اپل منتشر شود. آنگاه می‌توان به درستی دریافت که آیفون‌های جدید اپل تا چه اندازه در بین مشتریان محبوبیت دارد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر