;
coinex

جزییات جدیدی در رابطه با گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 2 ایکس ال

جزییات جدیدی در رابطه با گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 2 ایکس الگوگل پیکسل 2 ایکس ال یکی از گوشی‌های جدید گوگل است. این گوشی هوشمند توسط ال جی ساخته می‌شود، به همین دلیل شباهت‌هایی با گوشی‌های ال جی وی 30 و جی 6 دارد.

گوگل پروسه ساخت گوشی هوشمند پیکسل 2 (Pixel 2) را به شرکت اچ تی سی (HTC) و پروسه ساخت گوشی پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) را به شرکت ال جی (LG) محول کرده است به همین دلیل قرار است که گوشی پرچمدار جدید غول جست و جوی فضای مجازی با ظاهری شبیه به گوشی‌های وی 30 (V30) یا جی 6 (G6) سازنده مشهور و خوشنام کره‌ای وارد بازار شود. تا به حال تصاویر زیادی از گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده، با وجود این تصویری که در این نوشتار مشاهده می‌کنید، معتبرترین تصویر است و تایید می‌کند که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6 اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک مجهز شده است.

این تصویر توسط ایوان بلس (Evan Blass)، جاسوس دنیای فناوری، در شبکه اجتماعی توییتر قرار گرفته و گوشی پرچمدار جدید گوگل را در یک قاب محافظ نشان می‌دهد. همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید گوگل پیکسل 2 ایکس ال از یک نمایشگر تزئین شده با حاشیه‌های باریک و گوشه‌های منحنی شکل بهره می‌برد. نکته دیگری که با توجه به این تصویر می‌توان به آن اشاره کرد این است که گوگل در ساخت این محصول سبک طراحی گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (Pixel XL) را دنبال کرده و کلیدهای صدا و دکمه پاور را در سمت راست بدنه گوشی جدیدش قرار داده است. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که اسپیکرهای استریو گوشی پرچمدار گوگل پیکسل 2 ایکس ال در جلو آن قرار دارند.

منابع خبری چند وقت پیش گفته بودند که گوشی جدید گوگل با قیمتی بیشتر از قیمت گوشی گوگل پیکسل ایکس ال وارد بازار می‌شود به این نحو که کاربران می‌توانند مدل مجهز به حافظه داخلی 64 گیگابایتی این محصول را با قیمت 849 دلار و مدل مجهز به حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن را با قیمت 949 دلار از بازار خریداری کنند. می‌توان با اطمینان گفت که این گوشی هوشمند نیز مانند سایر گوشی‌های پیشرفته‌ای از قبیل سامسونگ گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و ال جی وی 30 که امسال وارد بازار شدند، از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

تصویری که در انتهای این خبر مشاهده می‌کنید جدیدترین عکسی است که توسط ایوان بلس از گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال منتشر شده است. این تصویر نشان می‌دهد که حاشیه‌های نمایشگر این گوشی هوشمند به باریکی حاشیه‌های نمایشگرهای گوشی‌های گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی وی 30 نیستند.

گوشی پیکسل 2 ایکس ال قرار است که در کنار بردار کوچک‌ترش، پیکسل 2 (مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی)، در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) در معرض عموم قرار بگیرد. گفته شده که این دو محصول در فاصله کوتاهی بعد از برگزاری رویداد معرفی گوگل وارد بازار می‌شوند.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر