;
coinex

عمر باتری آیفون 8 پلاس بهترین عمر باتری در بین پرچمدارن بازار

عمر باتری آیفون 8 پلاس بهترین عمر باتری در بین پرچمدارن بازار
بر اساس تست‌های انجام شده، عمر باتری آیفون 8 پلاس نه تنها بهترین عمر باتری در بین آیفون‌های اپل است که نسبت به عمر باتری سایر پرچمداران بازار نیز برتری دارد.

هنگامی که صحبت از باتری گوشی های هوشمند به میان می‌آید، مطمئنا عمر باتری یکی از مهمترین موضوعاتی است که مطرح می‌شود. باتری‌های بزرگتر، عمر بیشتری خواهند داشت؛ اما باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که بزرگتر شدن باتری به طور بالقوه اثرات ناخوشایندی را نیز به ارمغان خواهد آورد!

ضخیم تر شدن گوشی های هوشمند و سنگین تر شدن آنها، مهمترین مشکلاتی است که برای یک گوشی هوشمند با باتری بزرگ پیش می‌آید. اینجا همان جایی است که فاکتورهای دیگر خود را نشان می‌دهند. می‌توان با ثابت نگه داشتن اندازه باتری و البته بالا بردن کارایی پردازنده و بهینه سازی نرم افزار موجود در گوشی، عمر باتری را نیز تا حد زیادی افزایش داد.

تست‌های انجام شده بر روی باتری برخی از بهترین گوشی‌های پرچمدار بازار که توسط وب سایت phonearena انجام شده، این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. بر اساس نتایج به دست آمده، باتری آیفون 8 پلاس نه تنها حدود 25 درصد عمر باتری بیشتری دارد، بلکه در مقایسه با آیفون‌های دیگر اپل و همچنین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی بازار نیز برتری تقریبا محسوسی از خود نشان داده است.

عمر باتری آیفون 8 پلاس بهترین عمر باتری در بین پرچمدارن بازار

بخشی از این موضوع بدون شک به پردازنده قدرتمند اپل ای 11 بایونیک برمی‌گردد. با توجه به اینکه رزولوشن نمایشگر، مقدار رم و همچنین نرم افزار مشابهی در آیفون 8 پلاس و آیفون 7 پلاس به کار گرفته شده، افزایش طول عمر باتری آیفون 8 پلاس به طور عمده می‌تواند به قدرت پردازشی آنها بازگردد. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که باتری آیفون 8 پلاس حتی کمی کوچکتر از باتری مدل پیشین خود است.

عمر باتری آیفون 8 پلاس بهترین عمر باتری

بر اساس گفته های فونارنا، عمر باتری آیفون 8 پلاس برای استفاده‌ کاربران معمولی می‌تواند بسیار زمان مناسبی را ارائه دهد. کاربران این دستگاه می‌توانند در هر بار شارژ کامل آن، عمر باتری دو روز و نیم را از آیفون 8 پلاس خود انتظار داشته باشند. این مقدار زمان کارکرد در اکثر گوشی‌های پرچمدار امروزی دیده نمی‌شود.

زمان شارژ باتری نیز موضوع مهمی دیگر در این بخش است. آیفون 8 پلاس دارای استانداردهای شارژ سریع و شارژ بی سیم است. با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، باتری آیفون 8 پلاس می‌تواند تنها در مدت زمان نیم ساعت، چیزی در حدود 50 درصد از شارژ از دست رفته خود را بازیابی کند.

عمر باتری آیفون 8 پلاس بهترین عمر باتری

اما متاسفانه کابل‌ها و لوازم مربوط به شارژ سریع همراه با آیفون 8 پلاس در جعبه قرار نگرفته است و شما مجبورید تا برای در اختیار گرفتن آنها، هزینه بیشتری صرف کنید. در غیر این صورت نمودار بالا، زمان شارژ شدن این دستگاه در مقایسه با دیگر پرچمداران را به شما نشان می‌دهد (بنچمارک شارژ مجدد این گوشی‌ها به دقیقه محاسبه شده است).

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر