;
coinex

تصویر گوشی نوکیا 9 دوربین دوگانه آن را به نمایش می‌گذارد

تصویر گوشی نوکیا 9 دوربین دوگانه آن را به نمایش می‌گذارد
تصویری دیگر از گوشی نوکیا 9 در فضای مجازی خودنمایی کرد. این تصویر تا حدودی با آن چیزی که در شایعات گذشته از آن دیده شده بود، تفاوت دارد.

نوکیا چند ماه قبل، در ماه آگوست گذشته گوشی پرچمدار نوکیا 8 خود را معرفی کرد، تا قبل از رونمایی از این دستگاه برخی منابع به این موضوع اشاره داشتند که نوکیا 8 و نوکیا 9 در واقع یک گوشی هستند، اما با رونمایی از این دستگاه همه چیز به طور کامل رخ نشان داد. اکنون نوبت به گوشی دیگری از برند نوکیاست تا خودی نشان دهد.

نوکیا 9 یک گوشی هوشمند بالارده دیگر از اچ ام دی گلوبال است که اکنون در کانون توجه رسانه‌های خبری قرار گرفته است. جالب اینجاست که برخلاف نوکیا 8، این دستگاه از یک نمایشگر منحنی برخ.وردار خواهد بود، درست به مانند آن چیزی که در تصویر می‌بینید.

تصویر فوق در بایدو دیده شده و احتمالا یک رندر و یا یک طرح مفهومی از گوشی بعدی نوکیا خواهد بود. در هر صورت گوشی نوکیا 9 دارای یک نمایشگر منحنی بوده و پنل پشتی آن نیز به شکل زیبایی در کناره‌ها به صورت منحنی طراحی شده است.

حاشیه‌های کناری صفحه نمایش بسیار نازک بوده و این درحالیست که حاشیه‌های بالا و پایین آن، به همان اندازه نازک طراحی نشده است. برند نوکیا نیز، هم در پنل پشتی دیده می‌شود و هم در زیر نمایشگر آن و البته وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی آن هم قابل تایید است. دوربینی دوگانه که سنسورهای آن به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته است.

اسکنر اثر انگشت این دستگاه در پنل پشتی جای گرفته و تمام کلیدهای فیزیکی آن در سمت راست جاسازی شده است. به نظر می‌رسد که گوشی نوکیا 9 به صورت ترکیبی از فلز و شیشه طراحی شده باشد؛ حداقل در این تصویر که این گونه به نظر می‌رسد.

هنوز مشخص نیست که اچ ام دی گلوبال چه زمانی این گوشی را معرفی و به بازار عرضه خواهد کرد، اما برخی شایعات ادعا می کنند که گوشی نوکیا 9 تا پایان سال جاری راهی بازارهای جهانی خواهد شد. گفته می‌شود که این اسمارت فون دارای نمایشگر اولد بوده و پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 به آن قدرت می‌دهد.

گوشی نوکیا 9 حداقل با 6 گیگابایت حافظه رم خودنمایی خواهد کرد، اما برخی منابع به وجود نسخه 8 گیگابایت حافظه رم در آن نیز اشاره کرده اند. نوکیا 9 با دوربین‌ دوگانه زایس و کد حفاظتی IP68 معرفی خواهد شد و احتمالا قیمت آن چیزی در حدود 879 دلار خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر