;
coinex

نیسان از کانسپت لیف نیسمو در نمایشگاه اتوموبیل توکیو رونمایی می‌کند!

نیسان از کانسپت لیف نیسمو در نمایشگاه اتوموبیل توکیو رونمایی می‌کند!

خودروی الکتریکی کانسپت لیف نیسمو قرار است جایگزین مدل ابتدایی لیف باشد. لیف نیسمو نسل دوم خودروهای الکتریکی نیسان محسوب می‌شود.

نیسان لیف 2018 در راه است. این خودروی الکتریکی قرار است در کنار یک مدل اسپورت‌تر به نام کانسپت لیف نیسمو (Leaf Nismo Concept) که برای جلب کردن توجه مشتریان جوان ساخته شده، در نمایشگاه اتوموبیل توکیو (Tokyo Motor Show) در معرض عموم قرار بگیرد.

موسسه اتوکار (Autocar) یکی از منابع خبری مشهور دنیای خودروسازی محسوب می‌شود. مسئولان این موسسه در رویداد نیسان فیوچرز (Nissan Futures) در رابطه با مدل کانسپت لیف نیسمو شرکت خودروساز مشهور ژاپنی گفته‌اند که این خودرو در مقایسه با نسل قبلی خود ظاهر بهتری پیدا کرده است و از این رو می‌تواند به راحتی نظر تعداد بیشتری از خریداران جوان را به خود جلب کند.

بعد از برگزاری این رویداد منابع خبری چند عکس را از خودروی الکتریکی نیسان کانسپت لیف نیسمو در فضای مجازی منتشر کردند. این تصاویر از این امر حکایت می‌کنند که نسل جدید خودروی الکتریکی لیف با سه رنگ تزئین شده است و ظاهر مهاجمانه‌تری دارد.

کانسپت لیف نیسمو

این اولین باری نیست که نیسان صفت “نیسمو” را بر روی یکی از محصولاتش می‌گذارد تا از این طریق توجه تعداد بیشتری از خریداران را به خود جلب کند. سال گذشته این سازنده در نمایشگاه اتوموبیل لوس آنجلس (Los Angeles Auto Show) از یک خودرو به نام سنترا نیسمو 2017 (Sentra Nismo 2017) با ظاهری شبیه به ظاهر لیف نیسمو رونمایی کرد.

نیسان ماه گذشته خودروی لیف 2018 را در معرض عموم قرار داد. این اتومبیل می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی معادل 241.402 کیلومتر را طی کند. نیسان لیف 2018 چند نوع سیستم کمکی رانندگی را به صورت آپشن در اختیار خریداران می‌گذارد و قرار است با حداقل قیمت کمتر از 30,000 دلار وارد بازار ایالات متحده شود. خودروساز مشهور ژاپنی هنوز مطلبی را در زمینه عرضه مدل لیف نیسمو در ایالات متحده منتشر نکرده است.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر