;
coinex

هواوی مجهز بودن گوشی پرچمدار میت 10 به یک باتری 4,000mAh را تایید کرد!

هواوی مجهز بودن گوشی پرچمدار میت 10 به یک باتری 4,000mAh را تایید کرد!هواوی موبایل (Huawei Mobile) چند دقیقه پیش در توییتر اعلام کرد که مجهز بودن گوشی پرچمدار اندرویدی میت 10 (Mate 10) به یک باتری 4,000mAh صحت دارد.

سازنده بزرگ چینی این پیام را در یک کمپین که در توییتر با هدف پیش بینی ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند پیشرفته تاسیس شده، منتشر کرده است؛ البته مجهز بودن گوشی پرچمدار جدید هواوی به یک باتری با چنین ظرفیتی چندان هم تعجب برانگیز نیست زیرا سازنده چینی سال گذشته گوشی پرچمدار میت 9 را نیز با یک باتری 4,000mAh در اختیار کاربران گذاشت و اعلام کرد که جانشین این گوشی هوشمند هم با همین باتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی‌های سری میت 10 هواوی آخرین گوشی‌های پرچمداری هستند که در سال میلادی جاری رونمایی می‌شوند. گفته شده است که از این خانواده گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو (Pro) با باتری‌های مشابهی در معرض عموم قرار می‌گیرند اگرچه که سازنده چینی هنوز مطلبی را در این زمینه منتشر نکرده است.

پیام جدید هواوی در شبکه اجتماعی توییتر همچنین از این امر حکایت می‌کند که باتری گوشی پرچمدار میت 10 می‌تواند با یک بار شارژ، یک روز کامل این گوشی هوشمند را فعال نگه دارد. سازنده چینی علاوه بر این در توییتر گفته است که گوشی‌های جدید خود را در تاریخ 24 مهر (16 اکتبر) در شهر مونیخ در معرض عموم قرار می‌دهد.

هواوی همچنین یک کلیپ ویدئویی کوتاه را در این شبکه اجتماعی در اختیار کاربران گذاشته که نشان می‌دهد میت 10 از پردازشگر های سیلیکون کایرین 970 (HiSilicon Kirin 970) بهره می‌برد. این سازنده چند وقت پیش گفته بود که پردازشگر های سیلیکون کایرین 970 اولین تراشه‌ای است که به طور مخصوص برای انجام فرآیندهای مرتبط با هوش مصنوعی ساخته شده و علاوه بر این به یک واحد پردازشی جداگانه مجهز است که وظیفه انجام فرامین مرتبط به کاربردهای هوش مصنوعی را بر عهده دارد. توانایی انجام کاربردهای مرتبط با فناوری هوش مصنوعی یکی از ویژگی‌های است که فروش گوشی‌های سری میت 10 را تسهیل می‌کند. هواوی در این رابطه گفته است که می‌خواهد از گوشی‌های جدیدش به عنوان محصولاتی فراتر از چند گوشی هوشمند رونمایی کند.

اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند از این امر حکایت می‌کنند که گوشی‌های سری میت 10 هواوی شباهت‌هایی به گوشی‌های پیکسل 2 (Pixel 2) و پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) شرکت گوگل دارند به این نحو که با ابتکاراتی سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. منابع خبری گفته‌اند که گوشی‌های میت 10، میت 10 پرو و میت 10 پلاس (Plus) با طراحی بدون حاشیه ساخته و به نمایشگرهایی با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز شده‌اند تا بتوانند در این زمینه‌ها هم با سایر گوشی‌های پیشرفته موجود در بازار رقابت کنند. علاوه بر این گفته شده که تعدادی از مدل‌های گوشی‌های میت 10 قیمت‌هایی بیش از 1,000 دلار دارند.

میت 10

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر