;
coinex

سامسونگ در اولین مرحله، 100 هزار گوشی گلکسی ایکس قابل انعطاف تولید می‌کند

سامسونگ در اولین مرحله، 100 هزار گوشی گلکسی ایکس قابل انعطاف تولید می‌کند
به نظر می‌رسد که سامسونگ به زودی از گوشی گلکسی ایکس قابل انعطاف خود پرده برمی‌دارد. این دستگاه در اوایل سال 2018 رخ نشان خواهد داد.

سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) اولین گوشی هوشمند منعطف جهان بوده که به زودی به تولید انبوه خواهد رسید. این گوشی هوشمند که دارای شماره سریال SM-G888N0 است، چندی قبل تاییدیه بلوتوث SIG را دریافت کرد و مدتی بعد با همین شماره مدل در آژانس رادیویی ملی کره جنوبی ظاهر شد.

گفته می‌شود که اولین گوشی قابل انعطاف سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 که در لاس وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود، خودنمایی خواهد کرد. این نمایشگاه تکنولوژی از تاریخ 9 ژانویه (19 دی ماه) تا 12 ژانویه (22 دی ماه) برگزار خواهد شد.

سامسونگ گلکسی ایکس

ظاهرا رونمایی از گلکسی ایکس سامسونگ در نمایشگاه CES سال 2018، منطقی تر از نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا خواهد بود. پیش بینی می‌شود که سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 که از 26 فوریه تا اول مارس (7 اسفند الی 10 اسفندماه 96) در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، از گوشی‌های پرچمدار جدید گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود رونمایی کند.

در نمایشگاه IFA 2018 نیز که در سپتامبر سال آینده در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود، احتمالا غول تکنولوژی کره از فبلت سامسونگ گلکسی نوت 9 خود رونمایی خواهد کرد. سال آینده برای طرفداران سامسونگ، سال بسیار هیجان انگیزی خواهد بود؛ چرا که در کنار رونمایی از گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9، گوشی منعطف گلکسی ایکس نیز به بازار معرفی می‌شود.

با نگاهی به تاریخ برگزاری نمایشگاه‌های فناوری جهان و با توجه به اینکه سامسونگ نمی‌خواهد تا توجه رسانه‌ها به دلیل رونمایی از گلکسی ایکس، از روی گوشی های پرچمدار گلکسی اس 9 کاسته شود، به نظر می‌رسد که این گوشی در اوایل سال 2018 (در اولین هفته از تعطیلات سال نو) خودی نشان دهد.

سامسونگ گلکسی ایکس

اما در این بین موضوع مهمی جلب توجه می‌کند. بر اساس شنیده‌هایی که از کره جنوبی به گوش می‌رسد، سامسونگ قصد دارد تا در اولین مرحله، تنها 100 هزار دستگاه از گلکسی ایکس را تولید و به بازار عرضه کند.

تمامی این 100 هزار گوشی قابل انعطاف، تنها در کره جنوبی عرضه خواهند شد تا سامسونگ بتواند در موطن اصلی خود تست‌های اولیه درباره فاکتور انعطاف پذیری گوشی خود را مورد آزمایش قرار دهد. احتمالا پس از این عرضه و بعد از آن که این گوشی توانست آزمون‌های اولیه را به خوبی در کشور کراین کشور پشت سر بگذارد، سامسونگ عرضه جهانی گلکسی ایکس را در سال 2019 آغاز خواهد کرد.

با این وجود، کاربران ایرانی نیز نباید زودتر از سال 2019 منتظر ورود این گوشی به بازار ایران باشند. آیا فکر می‌کنید که سامسونگ گلکسی ایکس بتواند با استقبال خوبی از طرف کاربران مواجه شود؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر