;
coinex

تصاویر واقعی از گوشی اوپو اف 5 با حاشیه های بسیار باریک به بیرون درز کرد

تصاویر واقعی از گوشی اوپو اف 5 با حاشیه های بسیار باریک به بیرون درز کردبه تازگی تصاویری از گوشی جدید اوپو اف 5 (OPPO F5) در فضای آنلاین منتشر شد. پوستر تبلیغاتی این موبایل هفته گذشته فاش شد؛ اما تصاویر امروز، نمای واضح تری را به نمایش گذاشته اند.

این تصاویر از پوستر تبلیغاتی که اخیرا در چین منتشر شده، به دست آمده اند. در این عکس ها، طراحی گوشی اوپو اف 5 به خوبی نمایش داده شده است. این موبایل برخلاف دیگر پرچمداران امسال، چندان زرق و برقی ندارد. اما با توجه به اینکه گوشی میان رده و مقرون به صرفه کمپانی اوپو محسوب می شود، می توان چنین طراحی را بی اشکال دانست.

گوشی هوشمند اوپو اف 5 به دوربین تک لنزی و اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی خود مجهز شده است. فلاش LED در کنار دوربین اصلی تعبیه شده و نام برند شرکت نیز در این پنل دیده می شود. اینطور که به نظر می رسد، اوپو اف 5 از فلز ساخته شده است. متاسفانه زاویه دقیقی از قسمت پایینی موبایل در دسترس نیست؛ بنابراین از وجود دکمه های خازنی در این قسمت بی اطلاعیم. البته با در نظر داشتن طراحی کلی گوشی های اوپو، می توان انتظار داشت که چنین دکمه هایی در قسمت پایینی وجود داشته باشند.

همانطور که مشاهده می کنید، گوشی اوپو اف 5 با حاشیه های بسیار باریکی همراه است، بنابراین این احتمال وجود دارد که دکمه های خازنی حذف شده و دکمه های روی نمایشگر، جایگزین آنها شده باشند. این گوشی هوشمند نسل جدید گوشی اوپو اف 3 محسوب می شود که در ماه می (اردیبهشت) گذشته از آن رونمایی شد. اوپو اف 3 به اسکنر اثرانگشتی که در نمای جلویی قرار داشت، مجهز بود و در مقایسه با اوپو اف 5 ، حاشیه های قطورتری داشت. این اسمارت فون از نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 2160 در 1080 بهره می برد که در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده است. این تقریبا تمام اطلاعاتی است که از مشخصات اف 5 در اختیار داریم. این موبایل به زودی معرفی شده و به تمامی شایعات پایان خواهد داد.

این تصویر از اوپو اف 5 بعد از انتشار این خبر فاش شده که از درست بودن پیش بینی ها خبر می دهد
این تصویر از اوپو اف 5 بعد از انتشار این خبر فاش شده که از درست بودن پیش بینی ها خبر می دهد

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر