;
coinex

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت معرفی شد؛ گوشی دیگری از ایسوس رخ نشان داد

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت معرفی شد؛ گوشی دیگری از ایسوس رخ نشان داد
درست زمانی که فکر می‌کردیم ایسوس تمام گوشی‌های مدل ایسوس زنفون 4 خود را رونمایی کرده است، گوشی دیگری از این کمپانی رخ نشان داد. ایسوس زنفون 4 سلفی لایت (Asus Zenfone 4 Selfie Lite) معرفی شد.

این دستگاه در کنار گوشی‌های دیگری سری ایسوس زنفون 4 سلفی در بازار خودنمایی خواهد کرد. ایسوس تاکنون دو مدل ایسوس زنفون 4 سلفی با شماره مدل‌های ZD553KL و ZB553KL و یک مدل سطح بالاتر با نام ایسوس زنفون 4 سلفی پرو را به بازار عرضه کرده و اکنون نوبت به گوشی دیگری از همین سری رسیده تا در بازار خودی نشان دهد.

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت که در وب سایت رسمی این کمپانی در فیلیپین به نمایش درآمده است، مشخصاتی شبیه به مدل ZB553KL ایسوس دارد. همان دوربین 13 مگاپیکسلی با روزنه f/2.0 در پنل پشتی آن قرار گرفته و یک فلاش LED در کنار خود دارد. نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (کیفیت تصویری اچ دی) نیز همچنان دیده می‌شود.

همان طور که از پسوند لایت (Lite) این گوشی نیز مشخص است، پردازنده نیز تا حدودی با مشخصات ساده‌تری خودنمایی می‌کند. ایسوس زنفون 4 سلفی لایت به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 425 با هسته‌های Cortex-A53 مجهز است. دو مدل دیگر ایسوس زنفون 4 سلفی با اسنپدراگون 430 کوالکام قدرتنمایی می‌کنند و این در حالی است که مدل سلفی پرو کمی از این مدل‌ها قدرتمندتر است.

ایسوس زنفون 4 سلفی پرو قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 625 به دست می‌آورد. یک چیپست هشت هسته‌ای با هسته‌های Cortex-A53 که می‌تواند داده‌ها را با حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز پردازش کند.

مدل زنفون 4 سلفی لایت با 2 گیگابایت حافظه رم عرضه شده و در دو نسخه 32 گیگابایتی و 16 گیگابایتی به فروش می‌رسد. این اسمارت فون در اندازه‌های 7.9 در 75.9 در 155.7 میلی‌متر گسترده شده و انرژی روزانه خود ار از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند.

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت

گوشی جدید ایسوس با سیستم عامل اندروید نوقا (نسخه این سیستم عامل به طور دقیق مشخص نشده است) از جعبه خارج شده که رابط کاربری ZenUI ایسوس بر بالای آن نقش بسته است.

ایسوس زنفون 4 سلفی لایت در ماه جاری میلادی و با قیمتی در حدود 156 تا 176 دلار در فیلیپین عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه با پیکره‌بندی‌های خاص در بازارهای دیگر جهان عرضه خواهد شد یا خیر؟ باید همچنان منتظر خبرهای بیشتری از این گوشی بمانیم.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر