;
coinex

تصویر جدیدی از پنل اصلی هواوی میت 10 در فضای آنلاین منتشر شد

تصویر جدیدی از پنل اصلی هواوی میت 10 در فضای آنلاین منتشر شداخبار و تصاویر گوشی هوشمند هواوی میت 10 این روزها بیشتر از همیشه به گوش می رسند؛ حال نیز تصاویر جدیدی از این اسمارت فون به بیرون درز کرده است.

در تصویر جدید از هواوی میت 10 ، پنل جلویی این موبایل را مشاهده می کنید. تا به حال اخبار زیادی پیرامون میت 10 پرو منتشر شده؛ این یکی دیگر از موبایل هایی است که در کنار میت 10 در تاریخ 24 مهر (16 اکتبر) رونمایی خواهد شد. این تصویر احتمالا نمایی از نسخه معمولی را نشان می دهد که حاشیه های آن در مقایسه با مدل پرو کمی قطورتر است.

این عکس از هواوی میت 10 تمامی زوایای پنل جلویی را نشان نمی دهد، با اینحال جایگاه قرار گرفتن دوربین سلفی، گوشی و سنسورها به خوبی قابل مشاهده است. بریدگی دیگری نیز وجود دارد که دقیقا نمی دانیم برای چه عملکردی تعبیه شده است. گفته می شود کمپانی هواوی چهار مدل مختلف از میت 10 را معرفی خواهد کرد؛ هرچند هنوز مشخص نیست که آیا تمامی آنها در همین رویداد معرفی می شوند یا خیر. شایع شده که این تولیدکننده چینی قصد دارد گوشی های هواوی میت 10 ، میت 10 پرو، نسخه ویژه میت 10 پورشه و میت 10 لایت را معرفی کند. نسخه ویژه پورشه احتمالا گران ترین نسخه خواهد بود؛ مدل های پرو و سپس میت 10 به ترتیب بیشترین قیمت ها را دارند. هواوی میت 10 لایت، نسخه مقرون به صرفه این نسل خواهد بود.

مشخصات هواوی میت 10

مشخصات هواوی میت 10

میت 10 از نمایشگر 5.9 اینچی کواد اچ دی پلاس با رزولوشن 2880 در 1440 برخوردار می شود. یک رم 6 گیگابایتی برای این موبایل تعبیه شده و احتمالا یک نسخه با رم 8 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. تامین قدرت این اسمارت فون را تراشه کایرین 970 هشت هسته ای 64 بیتی به عهده دارد. این جدیدترین سیستم روی تراشه کمپانی هواوی است که یک تراشه هوش مصنوعی نیز در آن تعبیه شده است.

هواوی میت 10 از تنظیمات دوربین دوگانه با برند لایکا در پنل پشتی خود برخوردار خواهد شد. شایع شده که این موبایل از باتری 4000 میلی آمپرساعتی بهره می برد و اندروید 8.0 اوریو همراه با رابط کاربری EMUI به صورت پیش فرض روی آن اجرا می شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر