;
coinex

نسخه جدید دی دریم گوگل به بازار می آید

دی دریم گوگل

دی دریم نام ابزار واقعیت مجازی گوگل است که احتمالا با آن آشنایی دارید، گوگل با قابلیت های جدیدی این دستگاه را به بازار عرضه می کند.

در کنار دستگاه های دیگری که گوگل قصد ارائه آنها را در تعطیلات این فصل به بازار دارد، نام هدست واقعیت مجازی گوگل که سال پیش عرضه شد، با قابلیت های بیشتر به چشم می‌خورد. نسل دوم دی دریم گوگل 99 دلار قیمت دارد و در 17 اکتبر عرضه خوهد شد. قابلیت‌های افزوده شده به این دستگاه به شما تجربه‌ای بهتر از واقعیت مجازی موبایل و واقعیت افزوده می‌دهد.

اولین تغییری که در دی دریم به چشم می‌خورد افزودن رنگ صورتی در کنار رنگ‌هایی است که در سال گذشته ارائه شد. علاوه بر این، یک بند اضافه به پشت سر دستگاه افزوده شده که به شما حس راحتی و اطمینان بیشتری در هنگام استفاده از آن می دهد. در نگاهی عمیق‌تر لنز‌هایی با قابلیت پوشش بیشتر، پارچه‌های متفاوت از قبل و پوشش جلویی دستگاه را مشاهده می‌کنیم که به داغ نشدن دستگاه در هنگام استفاده از آن کمک می‌کند.

متاسفانه با وجود چنین تغییرات مثبتی، کنترلر بدون سیم حرکت دیگر در این هدست وجود ندارد، بلکه همانند دستگاه واقعیت مجازی سامسونگ به یکی از بند‌های دستگاه متصل است.

با امتحان دی دریم جدید گوگل می‌توان گفت که به طور کلی میزان راحتی و کیفیت استفاده از آن تغییر چندانی نکرده است. با استفاده از این دستگاه به طور عمومی امکان تماشای ویدئوهای 360 درجه را با کیفیت بالا خواهیم داشت. در کنار این امکان استفاده از برخی بازی‌های واقعیت مجازی نیز وجود دارد.

در تست اولیه که از این هدست انجام گرفته، از کنترلر گوگل پیکسل 2 ایکس ال نیز استفاده شد. این کنترلر با هدست واقعیت مجازی به خوبی ارتباط برقرار کرده و در نهایت منجر به تجربه بسیار هیجان انگیزی برای کاربر می‌شود.

این گجت کماکان همانند سایر هدست های واقعیت مجازی بدون تغییری بنیادین است! هرچند انتظار ما برای دیدن دستگاه‌هایی که گوگل در زمینه واقعیت مجازی عرضه می کند، به پایان نرسیده است. در واقع سوپرایز واقعی با مشاهده دستگاه‌های واقعیت افزوده ای است که به بازار خواهند آمد. ممکن است کنایه آمیز به نظر بیاید؛ اما امسال نگاه‌ها بیشتر به سمت واقعیت افزوده معطوف است تا واقعیت مجازی.

در صورتی که شما هم اکنون صاحب دی دریم گوگل هستید، به شما توصیه نمی‌کنیم تا با پرداخت 99 دلار دیگر این دستگاه را با چنین تغییرات جزئی خریداری کنید. علی رغم تغییرات صورت گرفته حس استفاده از این دستگاه تغییر چندانی نکرده، اما در صورتی که به رنگ جدید این دستگاه علاقه دارید، خود را برای خرید آن آماده کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر