;
coinex

پورشه میشن ای در حال تست در کنار خودروهای تسلا دیده شد!

پورشه میشن ای در حال تست در کنار خودروهای تسلا دیده شد!

همه تصاویری را که تا به حال از پورشه میشن ای (Porsche Mission E) دیده‌اید، فراموش کنید زیرا اخیرا یک منبع خبری چند تصویر واقعی از این خودرو را در حالت تست منتشر کرده است.

این منبع خبری اتوبلاگ (Autoblog) نام دارد و گفته است که تصاویر منتشر شده به احتمال زیاد به اتومبیل الکتریکی پورشه (Porsche)، خودروساز مشهور آلمانی، تعلق دارد. میشن ای (Mission E) در واقع همان محصولی است که پورشه برای مدت چند سال در مورد آن اطلاعاتی را ارائه کرد و گفت که می‌خواهد برای رقابت با خودروهای الکتریکی تسلا (Tesla) آن را ارائه کند. عکس‌های جدید اولین تصاویر واقعی محسوب می‌شوند که از این خودرو گرفته شده‌اند و نشان می‌دهند که میشن ای فاقد آن زبان طراحی اغرق آمیزی است که در عکس‌های قبلی به تصویر کشیده شده بود.

نمای جلوی میشن ای

همان طور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید مدل واقعی خودروی الکتریکی پورشه میشن ای فاقد یک بدنه پیازی شکل تزئین شده با یک کابین متمایز و گلگیرهای کم ارتفاع است و به خودروی پورشه پانامرا (Panamera) شباهت زیادی دارد. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که خودروی الکتریکی پورشه از همان سبک طراحی برجسته سازنده آلمانی بهره می‌برد و از نمای جلو کمی با مدل پانامرا تفاوت دارد به این نحو که چراغ‌های اصلی خودرو بیشتر به چراغ‌هایی که در تصاویر مدل کانسپت این اتومبیل نشان داده شدند، شبیه هستند. اتوبلاگ این عکس‌ها را در شهر اشتوتگارت (Stuttgart) در حالی که میشن ای در کنار چند خودروی تسلا بوده، گرفته است.

نمای عقب میشن ای

هنوز هیچ مطلبی در مورد پیشرانه به کار رفته در پورشه میشن ای منتشر نشده است. پورشه گفته است که این خودرو را در چند مدل عرضه می‌کند و در این میان مدل‌هایی وجود دارند که در آن‌ها یک موتور الکتریکی به هر چرخ (مانند خودروی مرسدس اس ال اس ای ام جی) یا هر محور خودرو (مانند خودروهای برند تسلا) متصل شده است. با توجه به مطالب فوق می‌توان گفت که پورشه تصمیم گرفته است که از هرآنچه که دارد در ساخت میشن ای استفاده کند. خودروساز مشهور آلمانی گفته است که این اتومبیل را به طور مخصوص برای مقابله با خودروی تسلا مدل اس (Model S) می‌سازد و آن را در سال 2019 میلادی با قیمتی مشابه قیمت مدل پانامرا وارد بازار می‌کند. با توجه به این امر می‌توان گفت که این خودروی الکتریکی یک یا دو سال قبل از بهینه سازی مجدد تسلا مدل اس وارد بازار می‌شود.

 

میشن ای در برابر تسلا

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر