;
coinex

گوشی های گلکسی ای 2018 با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند

گوشی های گلکسی ای 2018 با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند
گوشی های گلکسی ای 2018 با قیمت‌های بیشتری نسبت به مدل‌های سال گذشته وارد بازارهای جهانی خواهند شد. گلکسی ای، گوشی‌های میان رده‌ای هستند که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا آنها را به سطح جدیدی منتقل کند.

اندرویدهدلاینز به نقل از یک منبع مطلع می گوید که تمام گوشی‌های سری گلکسی A مدل 2018 از قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های پیشین برخوردارند –این مجموعه شامل سه گوشی گلکسی ای 3 مدل 2018، گلکسی ای 5 مدل 2018 و گلکسی ای 7 مدل 2018 می‌شود- به نظر می‌رسد که سامسونگ این خانواده را به سطح جدیدی منتقل خواهد کرد.

در گزارش‌هایی که پیرامون گوشی های گلکسی ای 2018 شنیده می‌شود، ویژگی‌هایی به گوش می‌رسد که به مشخصات گوشی‌های میان رده شباهتی ندارد. دوربین دوگانه که گفته می‌شود حداقل در دو مدل از این سری حضور خواهد داشت، پنل‌های آمولد اینفینیتی (نمایشگر بیکران سامسونگ) و البته بالا بردن کد حفاظت IP برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل این دستگاه‌ها، شباهت چندانی با میان رده‌ها ندارد.


بیشتر بخوانید:

گوگل پیکسل ۲ مجهز به کد حفاظت IP67 است؛ این کد حفاظتی دقیقا به چه معناست؟


مطمئنا وجود چنین ویژگی‌های بالارده‌ای در یک گوشی هوشمند، قیمت آن را بالاتر خواهد برد. یک منبع خبری روسی ادعا می کند که قیمت گوشی‌های گلکسی ای 2018 بالا خواهد بود، حداقل بالاتر از پیش بینی‌های قبلی. این دستگاه‌ها در ماه ژانویه به سراسر قاره اروپا راه خواهد یافت.

سیستم عاملی که در هنگام عرضه بر روی این محصولات پیش نصب شده است، به نظر می‌رسد که طعم نوقا بدهد. این امکان نیز وجود دارد که سامسونگ بعد از رونمایی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که با اندروید اوریو خودنمایی خواهند کرد، سری گلکسی A جدید خود را به اندروید 8 اوریو ارتقا دهد.

اگر استفاده از نمایشگر بیکران در مدل‌های گلکسی ای 2018 سامسونگ درست باشد، باید گفت که نسبت تصویر در آنها حتما 18.5 به 9 خواهد بود و البته هیچ اثری از سنسور اثر انگشت نیز در پنل جلو دیده نخواهد شد. سامسونگ احتمالا از این سنسور در پنل پشتی این محصولات استفاده خواهد کرد.

این تقریبا مشابه با همان کاری است که ال جی انجام داد. استفاده از نمایشگرهای جدید بدون حاشیه در گوشی‌های میان رده، سری ال جی Q را به صف محصولات این کمپانی اضافه کرد.

گویا سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های گلکسی ای 2018 را بیشتر به بازارهای غربی ارسال کرده و از گوشی‌های میان رده سری گلکسی سی در بازارهای نوظهور بهره ببرد. این گوشی‌ساز کره‌ای رسما اعلام کرده که این دستگاه‌های میان رده را در نمایشگاه CES 2018 که در ژانویه برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر