;
coinex

هواوی آنر 7 ایکس در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد؛ قدرتنمایی پردازنده کرین 659

هواوی آنر 7 ایکس در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد؛ قدرتنمایی پردازنده کرین 659
آنر پیش از این تایید کرده بود که با برگزاری رویدادی در یازدهم اکتبر (19 مهرماه) گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. این دستگاه که پیش بینی می‌شود، هواوی آنر 7 ایکس (Honor 7X) باشد، اکنون در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شده است.

این گوشی هوشمند با شماره شناسایی Huawei BND-AL10 در این بنچمارک محک خورده است. شایعات می‌گویند که این دستگاه با اسم مستعار Bond نام‌گذاری شده و لیست تاییدیه 3C چین، این مدل (با شماره سریال BND-AL10) را در کنار نسخه دیگری (با شماره سریال BND-TL10) نشان داده است.

لیست این بنچمارک همچنین نشان می دهد که هواوی آنر 7 ایکس سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و از یک پردازنده هشت هسته‌ای با پشتیبانی از 4 گیگابایت رم، قدرت می‌گیرد. در لیست بنچمارک گیک‌بنچ هیچ نامی از برند و مدل پردازنده گفته نشده، اما شایعات گذشته حاکی از آن است که هواوی کرین 659 مغز متفکر این دستگاه خواهد بود.

لیست این بنچمارک همچنین نشان می دهد که هواوی آنر 7 ایکس سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و از یک پردازنده هشت هسته‌ای با پشتیبانی از 4 گیگابایت رم، قدرت می‌گیرد

هواوی آنر 7 ایکس در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز 909 را به دست آورد و در آزمون چند هسته ای این بنچمارک، به امتیاز 3159 رسید. این موضوع به خوبی تایید می کند که مدل مورد نظر، به بازار گوشی‌های هوشمند میان رده تعلق دارد. کرین 659 نسخه ارتقا یافته‌ای از کرین 658 بوده که هم اکنون وظیفه پردازش در گوشی های هواوی پی 10 لایت و هواوی Nova Youth را برعهده دارد.

آنر به تازگی از گوشی هواوی آنر 9 آی پرده برداشت. این دستگاه که در بازارهای دیگر با نام هواوی مایمانگ 6 و هواوی نوا 2 آی شناخته می‌شود، با پردازنده کرین 659 معرفی شد؛ یک تراشه 16 نانومتری با چهار هسته Cortex A53 با سرعت پردازشی 2.36 گیاهرتز و چهار هسته Cortex A51 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز که پردازنده گرافیکی Mali T830 MP2 را در آغوش گرفته است.

با توجه به این که تنها دو روز تا رونمایی از آنر 7 ایکس باقی مانده، آسیاب شایعات با تمام قدرت مشغول است تا خبرهای بیشتری از این دستگاه را خرد کند. منتظر باشید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر