;
coinex

اجرای بازی آنر آف کینگز به مدت 24 ساعت متوالی، چشم راست دختر چینی را نابینا کرد!

اجرای بازی آنر آف کینگز به مدت 24 ساعت متوالی چشم راست دختر چینی را نابینا کرد!

یک دختر 21 ساله چینی به دلیل شرکت کردن در بازی اندرویدی استراتژیک آنر آف کینگز با گوشی همراه به مدت 24 ساعت یکی از چشمان خود را از دست داد.

نیوز ایشیا (NewsAsia) این مطلب را به نقل از یک روزنامه محلی چینی به نام د پیپر (The Paper) منتشر کرده است. این خبرگزاری گفته است که دخترک 21 ساله بعد از این که تمام روز یکشنبه تعطیل خود را با بازی آنر آف کینگز (Honor of Kings) گذرانده، متوجه شده که بینایی چشم راست خود را از دست داده است.

طبق اطلاعات موجود، بعد از این که این دختر ساکن شهر گانگ دانگ (Guangdong) به بیمارستان منتقل شد، پزشکان حاضر در بیمارستان بعد از انجام معاینات دریافته‌اند که یک بیماری به نام انسداد رگ مرکزی شبکیه چشم باعث نابینا شدن چشم راست او شده است.

انسداد رگ مرکزی شبکیه یکی از بیماری‌های چشمی است که در آن انتقال جریان خون در رگ مرکزی شبکیه چشم متوقف می‌شود و در نتیجه فرد به طور ناگهانی و بدون احساس کردن هیچ دردی بینایی یک چشم خود را از دست می‌دهد.

پزشکان هنوز در تلاش هستند که بینایی چشم این دختر را به او باز گردانند. متخصصان گفته‌اند که علت بروز این وضعیت انسداد شدید چشم بوده است. در این زمینه باید به این نکته اشاره کرد که انسداد رگ مرکزی شبکیه چشم به طور معمول در افراد کهنسال رخ می‌دهد.

رسانه‌های چینی دریافته‌اند که این دختر از اوایل سال میلادی جاری تا حد زیادی به بازی آنر آف کینگز وابسته شده و تقریبا همه وقت آزاد خود را به آن اختصاص داده است. این شخص گفته است که در روزهای تعطیل آخر هفته اغلب وقت آزاد داشته و به همین دلیل در روز یکشنبه 9 مهرماه (1 اکتبر) ساعت 6 صبح از خواب برای بازی کردن بیدار شده و بعد از 24 ساعت بازی کردن متوجه می‌شود که چشم راست خود را از دست داده است. طبق اطلاعات موجود در این بازه زمانی، او تنها یک استراحت کوتاه داشته و انجام هر کار دیگری را فراموش کرده است.

آنر آف کینگز محصول شرکت چینی تنسنت (Tencent) است. این شرکت اخیرا مجبور شده است که زمان بازی روزانه را برای کودکان و نوجوانان در کشور چین محدود کند؛ زیرا سازمان‌های محلی به این شرکت معترض شده‌اند که طرفداران بازی‌های سه بعدی به میزان زیادی به میدان جنگ آنلاین چند نفره بازی‌های این سازنده وابسته شده‌اند.

محدودیت‌های جدید تنسنت باعث شده است که کودکان زیر رده سنی 12 سال تنها 1 ساعت و نوجوانان زیر رده سنی 18 سال تنها 2 ساعت در روز بتوانند در بازی آنر آف کینگز شرکت کنند.

بازی آنر آف کینگز در میان طرفداران بازی‌های اندروید با نام کینگ آف گلوری (King of Glory) یا آرنا آف ولور (Arena of Valor) هم شناخته می‌شود. این بازی طبق گفته شرکت تنسنت به زودی وارد ایالات متحده و اروپا هم می‌شود.

اسپانسرهای محلی چینی اخیرا لقب “سم آسیب رسان به مردم” را به این بازی داده‌اند، اما انتخاب این لقب به احتمال زیاد نمی‌تواند باعث شود که مقامات کشور چین در آینده‌ای نزدیک، فروش بازی آنر آف کینگز را ممنوع کنند. این بازی هم اکنون در حدود 200 میلیون کاربر چینی دارد و ماه آینده سالگرد تولد دوم خود را جشن می‌گیرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر