;
coinex

هواوی آنر 7 ایکس در تنا دیده شد

هواوی آنر 7 ایکس در تنا دیده شد
هواوی یکی از برترین برندهای صنعت موبایل جهان بوده و برند آنر یکی از زیرشاخه‌های قدرتمند آن است. این شرکت هرساله گوشی‌های متنوع زیادی را به بازار عرضه می‌کند و هواو‌ی آنر 7 ایکس (Huawei Honor 7X) یکی از آنهاست.

ماه گذشته، آنر به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ یازدهم اکتبر (19 مهرماه) رویدادی را برگزار خواهد کرد تا در آن گوشی هواوی آنر پلی 7 ایکس را معرفی کند. امروز یک مدل از آنر با شماره سریال BND-AL10 در بنچمارک گیک بنچ 4 محک خورد؛ بنابراین اگر تفاق غیر منتظره‌ای پیش نیاید، این شماره سریال می تواند به گوشی هواوی آنر 7 ایکس تعلق داشته باشد.

جالب اینجاست که این دستگاه اخیرا در آژانس رگولاتوری چین نیز رویت شد. طراحی هواوی آنر 7 ایکس تا حد زیادی به هواوی مایمانگ 6 شباهت دارد (گفته می‌شود که این دستگاه همان هواوی میت 10 لایت است که در برخی بازارها با این نام خواهنده می‌شود).

در پنل پشتی این اسمارت فون یک دوربین دوگانه دیده می‌شود. آنر 7X در اندازه‌های 7.6 در 75.3 در 156.5 میلی‌متر گسترده شده، چیزی در حدود 165 گرم وزن دارد و در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

هواوی آنر 7 ایکس

بر اساس لیست منتشر شده در تنا، گوشی جدید آنر 7 ایکس دارای یک نمایشگر 5.93 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی پلاس) است و در مقایسه با نسل‌های قبلی این کمپانی، بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را دارد.

چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصات نسخه‌ای از این دستگاه است که در لیست تنا قرار گرفته، اما پیش از این شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی جدید آنر در دو نسخه دیگر نیز به بازار وارد خواهد شد. نسخه‌ای که به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و مدل سطح بالاتری که با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید.

از دیگر مشخصات هواوی آنر 7 ایکس می توان به پردازنده هشت هسته ای با سرعت کلاک 2.36 گیگاهرتز و سیستم عامل موبایلی اندروید با طعم نوقا اشاره کرد. این گوشی هوشمند انرژی روزانه خود را از یک باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی به دست آورده و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است.

البته همان طور که گفته شد، ماژول دوربینی دوگانه نیز در پنل پشتی خودنمایی می‌کند، ماژولی که از ترکیب دو سنسور 16 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل با چیدمان افقی برخوردار شده و به همراه فلاش LED خط آنتن بالایی را قطع کرده است.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر