;
coinex

احتمال ورود وان پلاس 5 تی به بازار موبایل بیشتر شده است!

احتمال ورود وان پلاس 5 تی به بازار موبایل بیشتر شده است!
حدودا چهار ماه است که از زمان عرضه گوشی وان پلاس 5 می‌گذرد و می‌توان گفت که فروش خوبی را نیز تجربه کرده است، اما اکنون خبر می‌رسد که موجودی انبار این مدل در بسیاری از بازارهای جهان یا تمام شده و یا رو به اتمام است. این می‌تواند نشانه‌ای از حضور گوشی بعدی این کمپانی در بازار باشد.

وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) محتمل‌ترین جانشین برای گوشی وان پلاس 5 خواهد بود که احتمالا در نوامبر امسال، چیزی حدود اواسط آبان ماه، به بازار معرفی شود. این روند بسیار شبیه به چیزی است که سال گذشته این کمپانی چینی آن را برای وان پلاس 3 اجرا کرد. وان پلاس 3 تی درست پنج ماه بعد از عرضه وان پلاس 3 خودنمایی کرد.

وان پلاس 5 تی چگونه خواهد بود؟

در حال حاضر جزئیات درباره گوشی هوشمند وان پلاس 3 تی بسیار کم است. مهمترین چیزی که درباره آن گفته می‌شود، وجود نمایشگر تمام صفحه 6 اینچی آن است که از رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار خواهد بود.

ویوو نیز امسال یک گوشی هوشمند با نمایشگر تمام صفحه و با نسبت تصویر 18 به 9 تولید کرد و به نظر می‌رسد که اکنون نوبت به وان پلاس است تا از این صفحه نمایش‌های مدرن استفاده کند. شرکت وان پلاس به همراه ویوو و اوپو زیر مجموعه‌ای از هلدینگ بی بی کی الکترونیکس هستند و بنابراین، رفتارها و استراتژی‌های مشابه زیادی خواهند داشت.

وب سایت گیزموچاینا مدعی است که از یک منبع مطمئن رندری را دریافت کرده که به وان پلاس 5 تی تعلق دارد
رندری که به ادعای گیزموچاینا متعلق به گوشی وان پلاس 5 تی است

اما وان پلاس 5 از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز گوشی قدرتمندی است. باید دید که آیا وان پلاس 5 تی می‌تواند برخی از ویژگی‌های آن را ارتقا دهد؟

وب سایت گیزموچاینا مدعی است که از یک منبع مطمئن رندری را دریافت کرده که به وان پلاس 5 تی تعلق دارد. تصویر کیفیت پایینی دارد، اما بازهم می‌توان کشیدگی نمایشگر آن را تشخیص داد. شاید وان پلاس در ساخت این مدل از گلکسی اس 8 سامسونگ الهام گرفته باشد. نمایشگری تمام صفحه و کشیده که احتمالا در کناره‌ها نیز کمی انحنا دارد.

البته گیزموچاینا به نقل از منبع خود انحنای اطراف نمایشگر این دستگاه را تایید نمی‌کند، پس ما نیز آن را در حد و اندازه یک شایعه نگه می‌داریم.


بیشتر بخوانید:

موجودی تمام گوشی‌های وان پلاس ۵ در انبار رو به اتمام است؛ آیا وان پلاس ۵T در راه است؟


هنوز کمپانی وان پلاس وجود گوشی جدید را تایید نکرده، اما با توجه به اتمام موجودی انبار گوشی وان پلاس 5 در بسیاری از بازارها، پیش بینی می‌شود که به زودی این گوشی ساز چینی مدل جدید خود را به نمایش خواهد گذاشت.
علی‌رغم آن که فضای مجازی در برابر وجود مدل وان پلاس 5 تی در بازار سکوت کرده است، اما گیزموچاینا به دلیل اعتماد زیادی که به منبع اختصاصی خود دارد، مدعی حضور زودهنگام این گوشی در بازارهای جهانی است. فعلا باید منتظر ماند!

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر