;
coinex

دانلود اپلیکیشن های پولی آی او اس که در حال حاضر رایگان هستند

دانلود اپلیکیشن های پولی آی او اس که در حال حاضر رایگان هستند

اپلیکیشن های پولی آی او اس گاهی اوقات توسط توسعه دهندگان آنها موقتا به صورت رایگان در دسترس قرار می گیرد؛ امروز نیز فرصت دارید برخی از آنها را به صورت رایگان دانلود کنید؛ فرصت را از دست ندهید!

همه عاشق اپلیکیشن های پولی آی او اس هستند؛ چرا که به طور معمول، بهترین اپلیکیشن ها به صورت پولی منتشر می شوند. البته به یاد داشته باشید که این فرصت موقتی است. بنابراین اگه به صفحه مربوطه مراجعه کرده و قیمت را کنار هرکدام از اپلیکیشن ها مشاهده کردید، باید بدانید که این اپلیکیشن های پولی آی او اس به حالت عادی خود بازگشته اند؛ با تکراتو همراه شوید:

دانلود اپلیکیشن های پولی آی او اس

1. Thanksgiving Wallpapers

1. Thanksgiving Wallpapers

این روزها حال و هوای جشن شکرگزاری در بسیاری از کشورها جریان دارد. با دانلود این اپلیکیشن می توانید مجموعه ای از بهترین وال پیپرها را در گوشی آیفون خود داشته باشید. (لینک دانلود)

2. Snap Markup

2. Snap Markup

اسنپ مارک آپ یک ابزار برای عکس هاست. با این اپلیکیشن می توانید عکس ها را نشانه گذاری کنید و یا موارد دلخواهتان را روی آنها بنویسید. ابزارهای مختلفی برای این برنامه کاربردی در نظر گرفته شده که به شما اجازه می دهد نقشه ها را مطابق میل خود علامت گذاری کنید. (لینک دانلود)

3. iPano

3. iPano

این اپلیکیشن تصاویر را به صورت پاناروما نمایش می دهد که تجربه لذت بخشی را برایتان فراهم می کند. فایل های واقعیت مجازی QuichTime را با این برنامه تماشا کنید. (لینک دانلود)

4. Cardiograph Classic

4. Cardiograph Classic

کاردیوگراف اپلیکیشنی است که ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند. می توانید نتایج بررسی های این ابزار را برای آینده ذخیره کنید. این ذخیره سازی حتی برای ایجاد پروفایل برای افراد مختلف نیز کاربرد دارد. (لینک دانلود)

5. myPref

5. myPref

این اپلیکیشن که توسط کارشناسان رفتاری طراحی شده، یک روش مناسب برای تعیین اولویت هاست. اولویت بندی یکی از مهم ترین و موثرترین روش های برنامه های مبتنی بر رفتار به شمار می رود. myPref باعث می شود این ارزیابی ها به صورت آسان و دقیق انجام شود. (لینک دانلود)

6. Ukulele Tuner Pro

6. Ukulele Tuner Pro

با این اپلیکیشن به سادگی به ساز یوکولیلی دسترسی خواهید داشت. این اپلیکیشن، 11 ویژگی مختلف را برای نواهای مختلف این ساز ارائه می کند. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر