;
coinex

مقایسه عملکرد باتری گوشی‌های آیفون 7، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس و وان پلاس 5

مقایسه عملکرد باتری گوشی‌های آیفون 7، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس و وان پلاس 5

عملکرد باتری همیشه نقش مهمی در فروش یک گوشی داشته است از این رو سازندگان به این فاکتور توجه زیادی دارند. در این مطلب یک مقایسه در این زمینه ارائه کرده‌ایم.

هرچه اندازه نمایشگر یک گوشی هوشمند بزرگ‌تر می‌شود، رزولوشن تصویر نمایشگر و عملکرد کلی آن گوشی نیز بیشتر می‌گردد. این افزایش کیفیت و راندمان باعث می‌شود که شارژ باتری گوشی هم سریع‌تر خالی شود به همین دلیل سازندگان گوشی‌های همراه همیشه در تلاش هستند که بتوانند از طریق افزایش ظرفیت باتری یا به کار گیری راهکارهای دیگری مثل استفاده از سیستم‌های بهینه سازی جریان برق یا پردازشگرهای کم مصرف، مدت عملکرد یک باتری را افزایش دهند. در این بین برخی از سازندگان هم سعی کرده‌اند که با استفاده از فناوری شارژ سریع باتری گوشی‌های خود را با سرعت بیشتر شارژ کنند تا از این طریق بتوانند مدت زمان کمتری کاربر را منتظر بگذارند.

راندمان عملکرد باتری

پیشرفت مداوم صنعت گوشی سازی باعث شده است که مدت زمان عملکرد باتری گوشی‌های همراه هم بهبود یابد اما باز هم این سوال مطرح می‌شود که کدام گوشی هوشمند عملکرد باتری بهتری دارد به همین دلیل در این مطلب به مقایسه عملکرد باتری در پنج گوشی پرچمدار آیفون 7، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ و وان پلاس 5 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

روشی که در انجام این تست مورد استفاده قرار گرفته بسیار ساده بوده است به این نحو که از 5 کاربر خواسته شده تا کارهایی عادی مانند اجرای بازی، پخش آنلاین فیلم، ضبط فیلم و … را با گوشی‌های فوق انجام دهند تا این نتیجه حاصل شود که شارژ باتری کدام یک از گوشی‌های فوق سریع‌تر تمام می‌شود.

قبل از این که به نتایج تست نگاه کنید بد نیست بدانید که ظرفیت باتری‌های گوشی‌های آیفون 7، آیفون 8، آیفون 8 پلاس، گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ و وان پلاس 5 به ترتیب 1960mAh، 1821mAh، 2675mAh، 3500mAh و 3300mAh است. بعد از انجام این تست نشان داده شد که شارژ باتری‌های گوشی‌های آیفون 7، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس سریع‌تر از باتری دو گوشی دیگر به اتمام می‌رسد به این نحو که آیفون 7 کمترین و وان پلاس 5 بیشترین راندمان عملکرد باتری را دارد.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر