;
coinex

اولین تولیدات اسنپدراگون 845 به گلکسی اس 9 سامسونگ اختصاص دارد!

اولین تولیدات اسنپدراگون 845 به گلکسی اس 9 سامسونگ اختصاص دارد!
در ساخت گلکسی اس 8، سامسونگ معامله‌ای را با کوالکام انجام داد که اولین تولیدات اسنپدراگون 835 این شرکت را برای گوشی پرچمدار جدید خود در اختیار داشته باشد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ و کوالکام برای دومین سال متوالی چنین قرار دادی را با یکدیگر منعقد کرده‌اند. اولین محموله از اسنپدراگون 845 کوالکام به گلکسی اس 9 سامسونگ اختصاص یافته است.

اگر این گزارش جدید درست باشد، سامسونگ مجددا اولین برند گوشی ساز جهان است که اولین تولیدات از قدرتمندترین تراشه جهان را در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده خواهد کرد. با وجود چنین معامله‌ای در سال گذشته، بعید نیست که کوالکام مجددا قرار داد مشابهی را با سامسونگ بسته باشد.

از سوی دیگر برخی گزارش‌های منتشر شده نشان می دهد که کوالکام این درخواست سامسونگ را رد کرده و غول گوشی ساز کره‌ای برای استفاده از تراشه‌های قدرتمند دیگری با TSMC وارد مذاکره شده است. این در حالیست که حتی برخی شایعات از مذاکرات این کمپانی با ال جی برای ساخت تراشه‌های گلکسی اس 9 خبر می‌دهند!

سامسونگ در سال آینده میلادی گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود را معرفی خواهد کرد و اگر توافقات بین کوالکام و سازنده کره‌ای نتیجه مثبتی داشته باشد، این دو دستگاه، اولین گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 845 خواهند بود.

با این وجود، این گزارش جدید متناقض با خبرهای قبلی است که ادعا می‌کردند، شیائومی برای استفاده از اولین تولیدات اسنپدراگون 845 در مدل پرچمدار شیائومی می 7 خود با کمپانی کوالکام در حال همکاری است. در هر صورت نبرد بین سامسونگ و شیائومی برای اولین بودن در استفاده از اسنپدراگون 845 همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید:

شیائومی در کنار کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ را برای گوشی شیائومی می ۷ ارتقاء می‌دهد!


انتظار می‌رود که پردازنده اسنپدراگون 845 بر اساس لیتوگرافی 10 نانومتری LPE طراحی شده باشد. گفته می‌شود که این چیپست ترکیبی از هسته‌های Cortex A75، پردازنده گرافیکی آدرنو 630 و مودم X20 LTE خواهد بود.

بر اساس جستجو در کدهای برنامه نویسی، دو مدل از گلکسی اس 8 وجود خواهد داشت که احتمالا با شماره سریال‌های SM-G965 و SM-G960 خودنمایی می‌کنند. برخی گزارش‌ها روایت می‌کنند که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، اندازه‌ای درست مشابه با پرچمداران گلکسی اس 8 دارند، اما تازمان رسیدن خبرهای موثق، این موضوع را شایعه‌ای بیش ندانید!


بیشتر بخوانید:

محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ در دنیای گوشی های همراه!


.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر