;
coinex

ورود نیسان وانت زامیاد با طراحی و کابین جدید !

ورود نیسان وانت با اتاق جدید !

مدیر پروژه شرکت زامیاد، در مورد ورود نیسان وانت با اتاق جدید سخن گفت و اعلام نمود که یکی از اهداف پیاده‌سازی این پروژه، افزایش کیفیت محصولات راهبردی است. وی همچنین در ادامه در مورد سایر اهداف این پروژه سخن گفت و تحقق انتظارات مشتریان و رعایت الزامات سازمان استاندارد را نیز در این زمینه مهم دانست.

به گفته مدیر پروژه شرکت زامیاد، مرکز تحقیقات و شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا، با بهره گیری از ظرفیت سایر سازندگان داخلی، در پروژه ورود نیسان وانت با اتاق جدید همکاری و مشارکت دارند.

مزیت‌های وانت نیسان زامیاد

اصغر رمضانی در مورد مزیت‌های وانت نیسان زامیاد سخن گفت و اعلام نمود که این خودرو از دیرباز با مزیت هایی چون توان حمل بار بالا و قیمت رقابتی در بازار ایران شناخته شده است. وی ادامه داد که این شرکت سعی دارد تا علاوه بر ارتقای موتور این خودرو که شرکت مگاموتور آن را آغاز کرده است، کابین این خودرو و اتاق بار آن را نیز همزمان تغییر دهد.

پروژه ورود نیسان وانت با اتاق جدید

رمضانی همچنین در مورد مشخصات این پروژه سخن گفت و اعلام نمود که فضای داخل کابین این خودرو از نظر ارگونومی بسیار مناسب طراحی شده است. وی ظاهر و نمای بیرونی نیسان وانت را نیز چشمگیر معرفی کرد و ادامه داد که مطابق با خودروهای هم رده روز دنیا طراحی خواهد شد. وی همچنین به دو جداره بودن اتاق بار جدید نیز اشاره نمود.

ارتقاء امنیت وانت نیسان

رمضانی در مورد تمهیدات امنیتی که شرکت زامیاد برای وانت نیسان در نظر گرفته است خبر داد و تاکید نمود که استانداردهای جدیدی برای استحکام کابین این خودرو و حفاظت از سرنشینان آن در نظر گرفته شده است. وی این ایمنی را در فاز طراحی خودرو و قطعات آن بیان نمود. مدیر پروژه وانت جدید زامیاد در مورد ورود نیسان وانت با اتاق جدید اضافه کرد که به منظور پیشگیری از بروز تصادفات و همچنین کاهش آسیب به سرنشینان خودرو بر اثر تصادفات، در طراحی‌های جدید اقدامات مناسبی لحاظ شده است.

وی در پایان به تصویب استانداردهای جدید تولید خودرو که از دی ماه سال آینده اجرا خواهند شد اشاره کرد و اعلام نمود که برای ورود نیسان وانت جدید ، علاوه بر استانداردهای فعلی، پیش بینی لازم دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر