;
coinex

عناوین بهترین بازی هایی که تا اواسط آبان ماه منتشر خواهند شد

عناوین بهترین بازی هایی که تا اواسط آبان ماه منتشر خواهند شدبرخی از بهترین بازی ها در شهریور ماه گذشته منتشر شدند. اما مهر و آبان از این قائده مستثنی نیستند؛ چرا که باید منتظر انتشار برخی از بهترین بازی ها در این ماه باشیم.

در حقیقت، سال 2017 را می توان یکی از شلوغ ترین فصل ها در عرصه بازی های ویدیویی دانست. امسال بسیاری از بهترین بازی های هیجان انگیز منتشر شدند، بازی هایی که مدتها منتظر آنها بودیم. در این متن قصد داریم 5 بازی هیجان انگیز که تا اواسط آبان ماه منتشر می شوند را معرفی کنیم، با تکراتو همراه شوید:

بهترین بازی هایی که در آینده نزدیک معرفی می شوند:


1. اساسین کرید اوریجین

1. اساسین کرید اوریجین

پس از وقفه یک ساله، بازی اساسین کرید یا کیش آدمکش در نسخه اوریجین یا ریشه ها منتشر می شود؛ جریان این بازی در مصر باستان به وقوع می پیوندد. طراحان یوبی سافت در این مدت به شدت تلاش کردند تا نسخه بی نقصی از این بازی را در دسترس علاقه مندان قرار دهند. دو نسخه قبلی بازی اساسین کرید با باگ ها و اشکالات زیادی روبرو بود؛ امیدواریم که نسخه جدید این بازی، یعنی اساسین کرید اوریجین با این مشکلات روبرو نباشد.

در نسخه جدید بازی، جنگ و کشمکش همیشگی میان برادری آدمکش ها (Brotherhood of Assassins) همچنان وجود دارد. گفته می شود که داینامیک بازی با جزئیات و دقت فراوانی همراه است تا بتواند نیاز هر گیمر ماجراجویی را برآورده کند.

بازی اساسین کرید اوریجین (کیش آدمکش: ریشه ها) در تاریخ 5 آبان (27 اکتبر) منتشر می شود. کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و ویندوز از این بازی پشتیبانی می کنند.



2. دستینی 2

2. دستینی 2

این بازی 16 شهریور ماه برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. حال باید منتظر انتشار نسخه کامپیوتر آن در 2 آبان (24 اکتبر) باشیم. با توجه به بازخوردهایی که کاربران کنسول های بازی PS4 و ایکس باکس وان منتشر کرده اند، می توان انتظار داشت که نسخه پی سی بازی نیز به همان میزان با کیفیت و هیجان انگیز باشد. بسیاری از کابران معتقدند بازی هایی که در آن یک شخص اول با اسلحه وجود دارد و در کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عملکرد خوبی داشته، قطعا در پی سی که با موس و صفحه کلید کار می کند نیز مناسب خواهد بود. به همین دلیل نیز بسیاری از طراحان بازی در تلاش بودند تا نسخه ویندوز بازی دستینی 2 را در دسترس علاقه مندان قرار دهند.

3. سوپر ماریو اودیسه

3. سوپر ماریو اودیسه

اگر سراسر کودکی خود را با بازی سوپر ماریو خاطره دارید، پس بدون شک منتشر انتشار بازی سوپر ماریو اودیسه در پلتفرم سه بعدی EPD نینتندو هستید. این بازی 5 آبان ماه (27 اکتبر) منتشر شده و ماجراهای سوپر ماریو 64 و سوپر ماریو سان شاین را به همراه خواهد داشت.

در نسخه اودیسه بازی سوپر ماریو نیز همانند نسخه های دیگر شاهد هستیم که سوپر ماریو در تلاش است تا پرنسس پیچ (Princess Peach) را نجات دهد. او در این بازی، پادشاهی های مختلفی را در کشتی خود دیده و آنها را کشف می کند.

4. میدل ارث سایه جنگ

4. میدل ارث سایه جنگ

بسیاری از افراد پیش بینی می کردند که این بازی تا پایان سال میلادی منتشر شود. نسخه قبلی این بازی یعنی میدل ارث سایه موردور، در زمان انتشار خود یکی از بهترین بازی ها به شمار می رفت که هیجان تمامی گیمرها را بر‌می‌انگیخت. نسخه جدید نیز همانند نسل قبلی با سیستم های مبارزه جذابی همراه است. امیدواریم کمپانی برادران وارنر بتواند در توسعه این بازی عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. این بازی همراه با اساسین کرید اوریجین، بهترین بازی های اکشن خواهند بود.

میدل ارث سایه جنگ از 18 مهر ماه (10 اکتبر) منتشر می شود و برای کاربران کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است.

5. شیطان درون 2

5. شیطان درون 2

ماه اکتبر که هیجان زیادی به دلیل هالووین در آن جریان دارد، بهترین زمان برای انتشار بازی شیطان درون 2 خواهد بود. داستان در پست یک دستگاه Stem قرار دارد. این دستگاه به مغز انسان متصل شده و آن را به بعد دیگری ارسال می کند. طراحان این بازی به شدت تلاش کردند تا بتوانند ترفندهای متنوع این بازی را به گونه ای طراحی کنند که تا مغز استخوان گیمر را تحت تاثیر قرار دهد! قطعا این بازی به شدت هیجان انگیز خواهد بود. نسخه قبلی این بازی نقدهای مثبت بسیاری دریافت کرده؛ بنابراین نمی توان انتظار داشت که نسخه جدید، پایین تر از سطح کیفی نسل قبلی ارائه شود.

بازی شیطان درون از 21 مهر ماه (13 اکتبر) برای کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز در دسترس خواهد بود.

.

منبع: gearsofbiz

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر