;
coinex

مشخصات هواوی میت 10 فاش شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی خودنمایی می‌کند

مشخصات هواوی میت 10 فاش شد؛ نمایشگر 6.2 اینچی خودنمایی می‌کند
هواوی با برگزاری رویدادی در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) گوشی‌های جدید سری میت 10 خود را معرفی خواهد کرد. بعد از انتشار رندرها و مشخصات هواوی میت 10 پرو اکنون نوبت به گوشی دیگری از این خانواده رسیده تا خودی نشان دهد.

بر اساس آخرین شایعات، در لیست مشخصات هواوی میت 10 یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل دیده می‌شود که از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است. طراحی‌های منتشر شده از هواوی میت 10 نشان می داد که بخش عمده پنل جلویی در اختیار نمایشگر آن قرار دارد.

پردازنده‌ای که به هواوی میت 10 قدرت خواهد داد، کرین 970 هواوی بوده که این گوشی ساز چینی تعریف‌های بسیاری از آن کرده است. این همان پردازنده‌ای است که در میت 10 پرو نیز قدرتنمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که کرین 970 به دلیل مجهز بودن به یک تراشه AI، اولین پردازشگر هوش مصنوعی جهان خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


اما در مشخصات هواوی میت 10 یک نکته بسیار جلب توجه می‌کند. این طور که از شواهد پیداست، میت 10 هواوی، صفحه نمایش بدون حاشیه ندارد و از طراحی نمایشگرهای تمام صفحه پرچمداران امروزی پیروی نمی‌کند. درواقع تمامی شایعات گذشته و رندرهایی که از قبل درباره وجود نمایشگر تمام صفحه در گوشی‌های هواوی میت 10 حکایت می‌کردند، به هواوی میت 10 پرو متعلق است.


بیشتر بخوانید:

دو تصویر واقعی از هواوی میت ۱۰ پرو منتشر شد


هواوی در بخش دوربین به مانند مدل‌های نسل پیشین، حرف های زیادی برای گفتن دارد. کمپانی لایکا به عنوان یک همکار قدیمی، با هواوی مشغول کار بوده واین گوشی ساز چینی همچنان از لنزهای این شرکت در سری گوشی‌های میت 10 خود استفاده کرده است.

مشخصات هواوی میت 10

ترکیب دوربین دوگانه شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 23 مگاپیکسلی است. 20 مگاپیکسلی سنسور اصلی هواوی میت 10 را تشکیل داده و دوربین 23 مگاپیکسلی آن حاوی لنزهای مونوکروم است. این همان ترکیب و پیکره‌بندی است که در هواوی میت 9 و هواوی پی 10 نیز دیده شد.

در لیست مشخصات هواوی میت 10 ویژگی مشابهی با نسل قبلی دیده می‌شود. باتری میت 10 با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی خواهد کرد. این همان باتری قرار گرفته در میت 9 است. با این حال، به دلیل وجود پردازنده کرین 970 انتظار می‌رود که عملکرد باتری هواوی میت 10 نسبت به نسل گذشته بهبود یافته باشد.

این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج شده و در سه نسخه متفاوت راهی بازار می شود. نسخه‌ای از آن به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده که قیمتی در حدود 645 دلار دارد. نسخه دیگر دارای 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و با برچسب قیمتی 736 دلار راهی بازار می‌شود و قیمت نسخه 6 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی آن حدود 842 دلار است.

گفته می شود که گران قیمت ترین گوشی هواوی، مدل میت 10 پورشه دیزاین است که با قیمتی حتی بالاتر از آیفون 10 (آیفون X) در بازار خودنمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

نامگذاری با اعداد رومی تلفظ اشتباه آیفون X را به همراه داشت! نام درست: آیفون ۱۰

هواوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در گوشی میت ۱۰ را تایید کرد


هواوی میت 10 چندی قبل با شماره سریال ALP-AL00 تاییدیه 3C چین را دریافت کرد. مدل شارژر آن نیز HW-050450C00 است که از شارژ خروجی 5 ولت / 2 آمپر، 4.5 ولت / 5 آمپر و 5 ولت / 4.5 آمپر پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی شامل شارژ سریع آن نیز خواهد بود.

پ.ن: عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید، تصویر بخشی از پنل جلویی است که به گوشی هواوی میت 10 نسبت داده می‌شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر