;
coinex

آیا نمایشگاه MWC 2018 میزبان گوشی‌های نوکیا2، نوکیا 7 و نوکیا 9 خواهد بود؟

آیا نمایشگاه MWC 2018 میزبان گوشی‌های نوکیا2، نوکیا 7 و نوکیا 9 خواهد بود؟
آیا گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2018 به روی صحنه خواهند رفت؟ در ادامه با تکراتو همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم.

اچ ام دی گلوبال در سال جاری گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و در این اواخر گوشی پرچمدار نوکیا 8 را در سال جاری معرفی کرد. پس از معرفی نوکیا 8، شایعاتی در خصوص گوشی‌های بعدی نوکیا شروع به شکل گیری کرد. این خبرها حاکی از آن بود که اچ ام دی گلوبال مشغول کار بر روی گوشی‌های بعدی نوکیاست که احتمالا نوکیا 2، نوکیا 7 و نوکیا 9 خواهند بود.

گزارش‌ها اولیه نشان می‌داد که نوکیا 2 و نوکیا 9 در آخرین کوارتر (سه ماهه) امسال معرفی می شوند، اما اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، تاریخ رونمایی از گوشی‌های جدید نوکیا را اوایل سال 2018 اعلام کرده‌اند.

رندر منتسب به گوشی نوکیا 2
رندر منتسب به گوشی نوکیا 2

نوکیا 2 یک گوشی پایین رده از این برند فنلاندی است، در حالی که نوکیا 9 به بخش گوشی‌های هوشمند بالارده بازار تعلق دارد. مشخصات مربوط به هر دو گوشی نوکیا هم اکنون در آسیاب شایعات گرفتار است، اما گفته می‌شود که این شرکت مشغول ساخت گوشی میان رده دیگری با نام نوکیا 7 است.

شخصی که این خبر را به اشتراک گذاشته، یکی از کارکنان شرکت BPO است که مسولیت بخش لجستیک و تدارک مسایل مربوط به عرضه گوشی‌های  نوکیا را برعهده دارد. به ادعای او، اچ ام دی گلوبال قصد ندارد تا گوشی‌های جدید نوکیا را تا پایان سال جاری رونمایی کند.

احتمال رونمایی از گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2018

این فرد ادعا می‌کند که محصولات بعدی این شرکت که راهی بازار خواهند شد، نوکیا 2، نوکیا 7 و نوکیا 9 خواهند بود. این گوشی‌های اندرویدی در اوایل سال 2018 رخ نشان می‌دهند. او این اطلاعات را در فیسبوک به اشتراک گذاشته و جالب اینجاست به نظر نمی‌رسد که از آشکار کردن این اطلاعات ترسی داشته باشد. هرچند که نمی‌توان درستی حرف‌های او را مورد تایید قرار داد.

احتمال رونمایی از گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2018
رندر نوکیا 9

این شرکت به تازگی گوشی نوکیا 8 را به بازار معرفی کرد. محصول بالارده‌ای که بسیار قدرتمند است. نوکیا 9 بر اساس شواهد موجود یک گوشی هوشمند بالا رده است که می‌تواند بر روی فروش نوکیا 8 تاثیر مستقیم بگذارد.


بیشتر بخوانید:

بررسی نوکیا ۸ ؛ پرچمداری از یک برند نوستالژیک

گوشی پرچمدار اندروید نوکیا ۸ زیر تست‌های شدید سنجش مقاومت!


اچ ام دی گلوبال در سال جاری با نشان دادن گوشی‌های جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 نام این برند نوستالژیک را زنده کرد. از این رو فرض بر این است که این شرکت در سال اینده و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2018 گوشی‌های جدید نوکیا را به نمایش بگذارد.

همان طور که گفته شد اطلاعات چندانی از گوشی نوکیا 7 وجود ندارد، اما گفته می‌شود که نوکیا 2 یک گوشی پایین رده مجهز به نمایشگر 5 اینچی اچ دی، اسنپدراگون 212 کوالکام، 1 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری نسبتا بزرگ با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی است.

درباره نوکیا 9 نیز پیش بینی می‌شود که با گوشی بدون حاشیه و با نمایشگر منحنی سروکار خواهیم داشت. اسنپدراگون 835 کوالکام، چیپست قدرتمندی است که به عنوان مغز متفکر این اسمارت فون انجام وظیفه کرده و یک ماژول دوربین دوگانه هم در پنل پشتی خودنمایی می‌کند. این دستگاه به احتمال زیاد در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

کانسپت گوشی نوکیا ۹ با حاشیه‌هایی باریک و دوربین دوگانه خودی نشان داد [تماشا کنید]


.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر