;
coinex

از ترکیب آیفون ایکس با شیائومی می 6 چه چیزی بوجود می‌آید؟ آی می ایکس متولد خواهد شد!

از ترکیب آیفون ایکس با شیائومی می 6 چه چیزی بوجود می‌آید؟ آی می ایکس متولد خواهد شد!
شکی وجود ندارد که گوشی‌های شیائومی از طراحی زیبایی برخوردار بوده و معمولا گوشی‌های جذابی هستند. زیبایی سبک شیائومی در طراحی مدل شیائومی می مکیس کاملا نمایان است.

طرفداران این برند چینی، دیگر اکنون پا را از مرزهای چین فراتر گذاشته و در اروپا و حتی ایالات متحده گسترش یافته‌اند. در واقع شیائومی در کشور مادری خودش با عنوان اپل چین شناخته می‌شود. این موضوع نه تنها به دلیل نوآوری‌های این شرکت در خلق محصولاتش بوده، بلکه رابط کاربری MIUI شیائومی نیز بسیار به سیستم عامل iOS اپل شبیه بوده و می‌توان آن را نسخه‌ای از این سیستم عامل دانست.

این موضع می‌تواند برای طرفداران اپل که قصد دارند تا به سمت گوشی‌های اندرویدی حرکت کنند، موضوع جالبی باشد. رابط اختصاصی شیائومی تقریبا همان حس و حال آی او اس اپل را منتقل می‌کند.

نیمی شیائومی و نیم دیگر اپل؛ آی می ایکس

اگر طرفدار سرسخت گوشی آیفون هستید و از سویی دیگر به گوشی‌های این برند چینی نیز علاقه‌مند، یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم، گوشی آی می ایکس (iMI X) بخرید. در تایلند گوشی پرچمداری دیده شده که ترکیبی از طراحی آیفون ایکس اپل (آن را آیفون 10 بنامید) با می 6 شیائومی است!


بیشتر بخوانید:

نامگذاری با اعداد رومی تلفظ اشتباه آیفون X را به همراه داشت! نام درست: آیفون ۱۰


پنل عقب آی می ایکس
پنل عقب آی می ایکس

لوگوی انتخاب شده برای گوشی آی می ایکس شبیه به لوگوی MI شیائومی است و وجود حرف i در آن رنگ و بوی آیفون‌های اپل دارد و البته X آخر نام آن نیز به آیفون ایکس یا همان آیفون 10 اشاره می کند. این اسمارت فون منحصر به فرد در نمایشگاه موبایل 2017 تایلند (Thailand Mobile Expo 2017) معرفی شد.

از نظر طراحی شما یک صفحه نمایش تمام صفحه را می‌بینید که دارای نسبت تصویر 18 به 9 است و درست به مانند آیفون ایکس اپل با یک اسکن تشخیص چهره همراه است. شکل و شمایل نمای پنل جلو نیز یادآور نمایشگر آیفون ایکس است با حاشیه‌های باریکی که از هر چهار طرف باریک شده است.

پنل جلویی آی می ایکس
پنل جلویی آی می ایکس

به پنل پشتی که برویم همه چیز کمی تغییر می‌کند. پنل عقب گوشی آی می ایکس درست به مانند شیائومی می 6 از مواد شیشه‌ای ساخته شده است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی است. از پردازنده ان اطلاعی نداریم، اما مطمئنا یک تراشه پرچمدار در آن قدرتنمایی می‌کند. یک دوربین دوگانه با ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی که به صورت عمودی چیده شده‌اند، در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی دیده می‌شود و دوربینی 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در جلو جانمایی شده است.

سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشت و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی، هر دو مجهز به اسکن فیس آی دی هستند و حتی از اسکنر عنبیه چشمی نیز برخوردارند. البته نسخه سطح بالاتر دیگری نیز از آی مکس ایکس وجود دارد که 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته، دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی یک سنسور 13 مگاپیکسلی است.

قیمت نسخه 3 گیگابایت حافظه رم این موبایل ترکیبی، چیزی در حدود 150 دلار بوده و نسخه 4 گیگابایت رم آن نیز با قیمت 180 دلار عرضه می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر