;
coinex

تصویری از شیائومی ردمی 5 پلاس در اینترنت درز کرد؛ شیائومی همچنان پرتلاش!

تصویری از شیائومی ردمی 5 پلاس در اینترنت درز کرد؛ شیائومی همچنان پرتلاش!
دیروز تصاویری از گوشی شیائومی ردمی نوت 5 منتشر شد. این فبلت مقرون به صرفه مجهز به یک دوربین دوگانه و نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 خواهد بود، اما امروز تصویر دیگر و گوشی دیگری رخ نشان داد. این تصویر شیائومی ردمی 5 پلاس است.

اگرچه شیائومی به زودی مدل ردمی نوت 5 خود را به بازار عرضه می‌کند، اما اطلاعات تازه منتشر شده حاکی از آن است که دو مدل شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس قبل از معرفی ردمی نوت 5 رخ نشان خواهند داد و امروز، انتشار تصویر شیائومی ردمی 5 پلاس نشان می‌دهد که این دستگاه در پنل جلویی خود یک نمایشگر تمام صفحه در اختیار دارد.


بیشتر بخوانید:

آیا این تصویر واقعی از گوشی شیائومی ردمی نوت ۵ است؟


تصویر منتشر شده از شیائومی ردمی 5 پلاس گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که نمایشگر تقریبا بی حاشیه است، اما نوار باریکی در دو طرف صفحه نمایش دیده می‌شوند، هرچند که شیائومی اندازه حاشیه‌های بالا و پایین صفحه نمایش را باریک‌تر کرده است. یکی از ویژگی‌های جذابی که رندر ارائه شده از این گوشی نشان می‌دهد، وجود اسپیکر دوگانه در حاشیه بالا و پایین آن است. با این وجود، خروجی صدای خوبی را باید از این گوشی انتظار داشت.

شیائومی ردمی 5 پلاس

صفحه نمایش ردمی 5 پلاس زیبا و جذاب است، اما نه به اندازه شیائومی می میکس 2! گزارش‌های قبلی درباره این مدل از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی خبر می‌دادند که دارای وضوح 720 در 1440 پیکسل است.

سری گوشی‌های ردمی شیائومی معمولا به یک نمایشگر 5 اینچی مجهز‌اند؛ بنابراین کمی عجیب است که این مدل از یک نمایشگر 5.7 اینچی برخوردار شده؛ هر چند کم شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر در طراحی‌های جدید، این امکان را برای کمپانی‌های تولیدکننده فراهم کرده تا بدون آنکه اندازه گوشی را تغییر دهند، نمایشگر بزرگتری را در اختیار داشته باشند.

شایعات می‌گویند که شیائومی ردمی 5 پلاس از چیپست اسنپدراگون 430 قدرت می‌گیرد. وجود یک دوربین دوگانه در این دستگاه تقریبا تایید شده و گفته می‌شود که ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی است. انتظار می رود که در این مدل، شاهد عملکرد شارژ سریع با فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام باشیم.

در لیست تاییدیه 3C چین، شیادومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس به‌ترتیب با کدهای MET7 و MEE7 شناخته می‌شوند.

در لیست تاییدیه 3C چین، شیائومی ردمی 5 و شیائومی ردمی 5 پلاس به‌ترتیب با کدهای MET7 و MEE7 شناخته می‌شوند.

گفته می شود که شیائومی ردمی نوت 5 در ماه نوامبر معرفی خواهد شد و این درحالی است این کمپانی چینی احتمالا از گوشی‌های سری جدید ردمی در تاریخ شانزدهم و یا هفدهم اکتبر (24 یا 25 مهرماه) رونمایی کند. شیائومی همچنان پرتلاش برای عرضه بیشتر محصولات خود حرکت می‌کند. این گوشی ساز چینی به دنبال آن است تا امسال، از هدف‌گذاری‌های خودش نیز پیشی بگیرد!


بیشتر بخوانید:

شیائومی قصد دارد تا در سه ماه چهارم پایانی امسال ۳۰ میلیون گوشی هوشمند عرضه کند


.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر